הרב שרלו על נתניהו: "טענות של אחרון הפושעים"

בכיר רבני צהר הסביר כי ההחלטה להגיש כתבי אישום בתיקי ראש הממשלה הכניסה את הציונות הדתית למשבר: "מנהיג המחנה הפוליטי הוא נתניהו, אבל מצד שני מי שמושפע מדרכה של תורה יודע ששחיתות שלטונית היא תהום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/19 13:48 ג בכסלו התשפ

הרב שרלו על נתניהו: "טענות של אחרון הפושעים"
הרב שרלו, צילום: אריה כץ

הרב יובל שרלו, מבכירי רבני צהר, הסביר בראיון לגלי צה"ל כי הציונות הדתית נמצאת במשבר בעקבות כתבי האישום נגד ראש הממשלה נתניהו

"הציונות הדתית, כמו כל הימין, נמצאת במלכוד. מנהיג המחנה הפוליטי הוא נתניהו, אבל מצד שני מי שמושפע מדרכה של תורה יודע ששחיתות שלטונית היא תהום", אמר הרב שרלו

הרב שרלו התייחס לנאום ראש הממשלה עם הגשת כתבי האישום: "מנדלבליט עושה מהפכה שלטונית? זה סוג הטענות של אחרון הפושעים. אני לא יכול לקבל את המאבק הטוטאלי במוסדות שרוצים לברר האם היה פה מעשה שחיתות גדול. וכך גם יותר ויותר מבני הציונות הדתית". 

נזכיר כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, החליט להגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה נתניהו בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים. נעתניהו טען כי "תופרים לו תיקים" וצריך לחקור את החוקרים על הדרך בה התקבלו ההחלטות בתיקיו. 

אמש (מוצ"ש) אלפי מפגינים השתתפו בהפגנה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בכיכר הבימה בתל אביב, זאת אחרי שבשבוע שעבר הגיעו לתל אביב אלפי מפגינים שתומכים בנתניהו. במקביל, אל מעון ראש הממשלה בירושלים הגיעו כמאה מפגינים, ביניהם רן כרמי בוזגלו והביעו תמיכה בנתניהו.  

כותרת ההפגנה בתל אביב "נתניהו תתפטר, ישראל חשובה יותר" קראו המפגינים לראש הממשלה להתפטר לאלתר מתפקידו. באירוע, שמאורגן על ידי התנועה לאיכות השלטון, לקחו חלק אישי ציבור בהם ראש עיריית ת"א לשעבר רוני מילוא שכיהן כח"כ ושר בממשלות ישראל מטעם הליכוד, היזם ואיש ההיי-טק דב מורן ומפכ"ל המשטרה לשעבר אסף חפץ.