אלפים מפגינים נגד נתניהו בתל אביב

אלפי מפגינים פקדו את כיכר הבימה בהפגנה נגד ראש הממשלה וקראו לו להתפטר מתפקידו. לירושלים הגיעו כמאה מפגינים שהביעו תמיכה בנתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/19 21:34 ב בכסלו התשפ

אלפים מפגינים נגד נתניהו בתל אביב
הפגנה נגד נתניהו, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

אלפי מפגינים הגיעו להשתתף הערב (מוצ"ש) בהפגנה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בכיכר הבימה בתל אביב, זאת אחרי שבשבוע שעבר הגיעו לתל אביב אלפי מפגינים שתומכים בנתניהו. במקביל, אל מעון ראש הממשלה בירושלים הגיעו כמאה מפגינים, ביניהם רן כרמי בוזגלו והביעו תמיכה בנתניהו.  

כותרת ההפגנה בתל אביב "נתניהו תתפטר, ישראל חשובה יותר" קראו המפגינים לראש הממשלה להתפטר לאלתר מתפקידו. באירוע, שמאורגן על ידי התנועה לאיכות השלטון, לקחו חלק אישי ציבור בהם ראש עיריית ת"א לשעבר רוני מילוא שכיהן כח"כ ושר בממשלות ישראל מטעם הליכוד, היזם ואיש ההיי-טק דב מורן ומפכ"ל המשטרה לשעבר אסף חפץ. 

מי שמוביל את ההפגנה בירושלים הוא הפעיל החברתי רן כרמי בוזגלו שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מגיעים הערב ב 20:00 למעון רוה"מ ברחוב בלפור 1 בירושלים. לא נפקיר את הזירה לסוכני השמאל החתרני. אני אהיה שם כדי לתמוך ולחזק את משפחת נתניהו".

בסוף השבוע, הגישה התנועה לאיכות השלטון עתירה לבג"ץ, בדרישה שיורה לנתניהו להתפטר מכל תפקידיו בכדי שיוכל להילחם על חפותו כאדם פרטי ולא כראש ממשלה מכהן. "אוי לנו אם ראש הממשלה יגרור את כל המדינה יחד איתו לבית המשפט", אמר יו"ר התנועה לאיכות השלטון עו"ד ד"ר אליעד שרגא. "זה לא הגון וזה לא מוסרי. אנחנו בתנועה לאיכות השלטון עדיין מקווים שראש הממשלה יתעשת ויודיע בעצמו על התפטרותו המידית מהתפקיד, על מנת שלא נגיע למצב שבית המשפט מאלץ אותו להתפטר. זה לא מכבודו ולא מכבודה של מדינת ישראל".

באירוע ייקחו חלק הזמרים יובל מנדלסון ודן תורן, ובין הנואמים המרכזיים ייקחו חלק ראש עיריית תל אביב לשעבר רוני מילוא שכיהן כחבר כנסת ושר מטעם הליכוד, ח"כ לשעבר מיקי רוזנטל, מפכ"ל המשטרה לשעבר אסף חפץ, היזם ואיש ההיי- טק דב מורן שהמציא את הדיסק און קי ופעילים חברתיים נוספים. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן