שיתוף פעולה: השרים בנט ופרץ נפגשו עם הרב דרוקמן וראשי איגוד ישיבות ההסדר

במהלך פגישה של השר בנט והשר פרץ עם ראשי איגוד ישיבות ההסדר והרב דרוקמן, החמיאו השנים אחד לשני וגם לרב דרוקמן: "הרב דרוקמן תמיד קודם כל דן אותנו לכף זכות ואז מתקשר ומברר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/19 23:05 ל בחשון התשפ

שיתוף פעולה: השרים בנט ופרץ נפגשו עם הרב דרוקמן וראשי איגוד ישיבות ההסדר
הפגישה עם האיגוד, צילום: יחצ

שר הביטחון, נפתלי בנט, ושר החינוך, הרב רפי פרץ, נפגשו הערב (ה׳) עם רבני איגוד ישיבות ההסדר - הרב חיים דרוקמן, הרב אייל גריינר והרב שלמה רוזנפלד. בפגישה השתתפו גם מנכ״ל האיגוד אורי פינסקי, הסמנכ״ל אליעזר דויטש ומנכ״ל הבית היהודי ניר אורבך.

בפגישה נידונו סוגיות העומדות על סדר יומו של איגוד ישיבות ההסדר. השרים הקשיבו לצרכים וינחו את הדרגים המקצועיים לסייע ככל שניתן. 

הפגישה נפתחה בדברי תודה של השר בנט לרב חיים דרוקמן, שאמר ״העולם הפוליטי הוא עולם מאוד קשה. הרב דרוקמן תמיד קודם כל דן אותנו לכף זכות ואז מתקשר ומברר. קודם כל מניח כהנחת מוצא שאנחנו פועלים לשם שמיים ואז מברר - ונותן את רוח הגבית״. 

עוד הוסיף בנט ״אני רוצה להודות לרב רפי, שהוא חבר אמת ובן ברית, ואני חושב שהיום יש לנו את האחריות לשני הדברים הכי חשובים לעם ישראל - עתיד ילדינו וביטחונם. אלה שני הדברים הכי חשובים, הנשמה והפיזיות. והם גם קשורים זה בזה״. 

מדברים ומחמיאים

מדברים ומחמיאיםצילום: יחצ

שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ: ״ישיבות ההסדר זוכות פרס ישראל הן ספינת הדגל של הציונות הדתית. הייתה פגישה מקצועית, מכבדת ומוקירה את פועלן. 
אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה עם ידידי, שר הביטחון נפתלי בנט, יניב פירות ראויים לעולם ישיבות ההסדר כמו גם בתחומים נוספים בחברה הישראלית בהם אנו פועלים בשיתוף לטובת מדינת ישראל״. 

הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת ההסדר ״אור עציון״ וחבר מועצת האיגוד: ״שמחנו מאוד להיפגש בהזמנת השרים היקרים. מצאנו לב חם ואוהב למפעל הנפלא של ישיבות ההסדר, הקשבה ורצון אמיתי לסייע ולחזק את הישיבות והתלמידים. ראשי הישיבות ומעל 10,000 התלמידים בכל רחבי הארץ ימשיכו לעשות הכל למען עמנו, תורתנו וארצנו״.