נתניהו למפגיניו: "בתקשורת יקחו מקרים בודדים כדי לעשות לכם דה-לגטימציה"

אחרי מפגן התמיכה בתל אביב, ראש הממשלה הודה למפגינים וביקש לנהוג באחריות: "תודה רבה על התמיכה האדירה. ריגשתם אותי. חשוב לנהוג באחריות, במסגרת החוק, ללא התלהמות וללא אלימות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/19 20:31 כט בחשון התשפ

נתניהו למפגיניו: "בתקשורת יקחו מקרים בודדים כדי לעשות לכם דה-לגטימציה"
הפגנה , צילום: פלאש 90, תומר נויברג

אחרי מפגן התמיכה אמש (ג') בתל אביב, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה למפגינים וביקש לנהוג באחריות: "תודה רבה לכם המוני אזרחי ישראל על התמיכה האדירה. ריגשתם אותי. חשוב לנהוג באחריות, במסגרת החוק, ללא התלהמות וללא אלימות".

נתניהו הוסיף ואמר למפגינים שהביעו בו תמיכה: "גורמים בתקשורת תמיד יקחו מקרים בודדים מתוך האלפים שהיו שם כדי לעשות לכם דה-לגטימציה, בניגוד להתעלמות שלהם ממקרים חמורים בהרבה בהפגנות השמאל. יש לי בקשה אחת: חשוב לנהוג באחריות, במסגרת החוק, ללא התלהמות וללא אלימות. אנחנו מכבדים את החוק ואנחנו מכבדים את בתי המשפט - אני בטוח שהצדק יצא לאור".

ראש הממשלה שוב העלה את החקירות שנוהלו כנגדו ואמר: "שאלות קשות מאוד התעוררו בניהול החקירות שלי ושל אחרים, שאלות שמעלות חשד לפלילים על פעולות שאין להם מקום בשום מדינה דמוקרטית. שאלות אלה יש לברר עד תום, ולתקן את מה שחייבים לתקן. זוהי תמצית הדמוקרטיה. כי בדמוקרטיה אף אחד אינו מעל החוק. אף אחד אינו חסין מפני ביקורת, בדיקה וחקירה". 

"הלכידות שאתם מפגינים בעניין זה ובעניינים אחרים חשובה למדינת ישראל ולי", הוסיף נתניהו. "היא נותנת לי את הכוח להמשיך להנהיג כדי לשמור על ארץ ישראל, על בטחונם של כל אזרחי ישראל וכדי לממש הזדמנויות היסטוריות שלא חלמנו עליהם, ובראשן החלת הריבונות על בקעת הירדן".