סמוטריץ': ״בנט ושקד לא ירוצו בנפרד. זה סיכון גדול מדי"

שר התחבורה התייחס לסוגיית הפעלת תחבורה הציבורית בשבת "אני כואב בעיקר את ההתרסה" וטען: "אנו יכולים לשפר את התחבורה הציבורית גם בלי לשחוק את הזהות היהודית של המדינה במרחב הציבורי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/19 13:10 כט בחשון התשפ

 סמוטריץ': ״בנט ושקד לא ירוצו בנפרד. זה סיכון גדול מדי"
שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' , צילום: כיפה

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', התייחס בוועידת פסגת הרכב 2019 מבית מידע כנסים , לסוגיית הפעלת תחבורה הציבורית בשבת וחווה את דעתו על מצבו של הימין החדש, בראשות בנט ושקד. 

"אנו לא יכולים לתת מענה לכל. אנו יכולים לשפר את התחבורה הציבורית גם בלי לשחוק את הזהות היהודית של המדינה במרחב הציבורי. יש פתרונות יצירתיים שאפשר לפתח למי שרוצה לנוע בשבת. אפשר לא לפגוע בסטטוס קוו", הסביר סמוטריץ'. 

 

יו"ר האיחוד הלאומי התייחס למצב גם למשבר הכללי בתחבורה הציבורית: "יש משבר, וצריך לפעול לגביו בצעדים דרמטיים. הקישוריות היא מילת המפתח - התחבורה הציבורית צריכה לקשר בין כל היישובים בצורה מהירה ואמינה. התחבורה הציבורית לא נותנת מענה מספיק טוב: לא בפריסה, לא באיכות ולא בתדירות שלה". 

בהמשך הדברים סמוטריץ' התייחס גם לבחירות הקרובות ועל העתיד של מפלגתו וחבריו לרשימה: "להערכתי בנט ושקד לא ירוצו לבד, פעם קודמת זה נגמר רע. הם לא ירוצו לבד הם ירוצו או אתנו או עם הליכוד". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן