האסון שנמנע: 14 לוחמים היו על המסוק שביצע נחיתת חירום

מסוק צבאי ביצע נחיתת חירום בדרום הארץ סמוך לבית קמה, זאת אחרי שדיווח על תקלה טכנית שגרמה להתקלחות במנוע. כעת מתברר שעל המסוק היו אחד עשר לוחמים ושלושה אנשי צוות אוויר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/19 18:50 כח בחשון התשפ

האסון שנמנע: 14 לוחמים היו על המסוק שביצע נחיתת חירום
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

האסון שנמנע: מסוק צבאי מסוג ״יסעור״ ביצע נחיתת חירום בדרום הארץ, סמוך לבית קמה זאת אחרי שדיווח על תקלה טכנית שגרמה להתקלחות במנוע. באירוע אין נפגעים.

על פי דיווח של חדשות 13, על היסעור שנשרף היו 11 לוחמי שלדג ו3 אנשי צוות אוויר. הזיהוי המהיר של הטייסים את השריפה מנעה אסון. אל המקום הגיעו שלושה צוותי כיבוי שהחלו בפעולות כיבוי לאחר שנוסעי המסוק פונו מהמקום. כאמור, אין נפגעים באירוע.

שר החינוך, הרב רפי פרץ ששירת כטייס מסוקים התייחס לאירוע ואמר: "שומע את הדיווחים ורואה את הסרטונים של מסוק היסעור שביצע נחיתת חירום בנגב. אחת הסיטואציות הקשות, שלא כל טייס נפגש איתה בחייו, זוהי נחיתת חירום. הדבר מצריך יכולות ריכוז ושליטה על גבול הבלתי אנושיות. כמי שחווה אירועים קשים ביותר מאחל שהנזק יהיה רק למסוק והטייסים יצאו בריאים ושלמים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן