קרבות הליכוד ממשיכים: עימות חריף בין סער ורגב

לאחר שמירי רגב אמרה שגדעון סער "תוקע סכין בגב לנתניהו", האחרון לא נשאר חייב ותקף את השרה: "זוכר את הימים שהיא התחנפה אלי ותקפה את ראש הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/19 09:47 כח בחשון התשפ

קרבות הליכוד ממשיכים: עימות חריף בין סער ורגב
גדעון סער, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

בצל הפגנת התמיכה בראש הממשלה נתניהו הערב (ג'), עימות חריף בין שרת התרבות,מירי רגב, לבין חבר הכנסת גדעון סער על התמיכה בפריימריז לראשות המפלגה. 

השרה רגב לא אישרה כי תגיע להפגנת התמיכה בראיון לרשת ב': "אני מאוד מקווה שאצליח להגיע. יש לי שני אירועים שכבר נקבעו". מנגד, רגב תקפה בחריפות את הטוען לכתר ראש הממשלה, גדעון סער: "אני חושבת שגדעון עשה טעות גדולה, הוא ירה בתוך הנגמ"ש ותוקע סכין בגב לנתניהו", אמרה השרה. 

סער לא נשאר חייב וענה לשרה רגב: "לא מתרגש. זוכר את הימים שהיא התחנפה אלי ותקפה את ראש הממשלה", והוסיף: "אני במקום ראש הממשלה הייתי מתפטר כדי לאפשר הקמת ממשלה".

כזכור, לאחר שנתניהו לא הצליח להרכיב ממשלה בפעם השנייה, גדעון סער הפציר בהנהגת המפלגה לקיים בחירות מקדימות לראשות הליכוד. בקשתו התקבלה, והוחלט כי התקיימו בחירות בששת השבועות הקרובים, אולם המריבות הפנימיות בליכוד הפכו לפומביות כארש כל חבר כנסת תופס עמדה. לצידו של סער יש את ח"כ יואב קיש וח"כ מיכל שיר, אולם ראש הממשלה נתניהו נהנה מתמיכת יתר בכירי וחברי הסיעה. 

במקביל, לאחר הגשת כתבי האישום נגד נתניהו, היום תערך הפגנת תמיכה בראש הממשלה נתניהו בכיכר רבין בת"א, אולם רבים מבכירי הליכוד לא יגיעו בשל החשש להיתפס ככאלו היוצאים נגד מערכות החוק והאכיפה.