רגב: לא צריכים ללכת לפריימריז

על רקע ההתכוננות לבחירות שלישיות, יוצאת השרה רגב נגד הקולות ממפלגתה שלא לקיים פריימריז, ולאחד שורות מאחורי נתניהו: "מי שמחליש את הבית לא יכול לנצח בחוץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/19 13:22 כג בחשון התשפ

רגב: לא צריכים ללכת לפריימריז
השרה מירי רגב. , צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שרת התרבות והספורט מירי רגב מתבטאת על רקע המעבר המסתמן לסבב בחירות שלישי. בעוד שבמפלגתה חברי הכנסת גדעון סער ויואב קיש קוראים לקיים פריימריז במפלגה לקראת הבחירות, רגב דוחה את הרעיון וקוראת להתאחד סביב ראש הממשלה נתניהו.

בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות אמרה רגב:"חברות וחברים יקרים אנחנו הולכים לקראת בחירות, ככה זה נראה. לא מאמינה שב-21 יום הקרובים מישהו יצליח להרכיב ממשלה".

רגב הבהירה:  "אנחנו צריכים להיות מאוחדים כדי לנצח את הבחירות האלה. לא נוכל להמשיך מערכת אחר מערכת בחירות, כדי להגיע להכרעה בין ימין ושמאל, כדי לנצח את הבחירות האלה אנחנו צריכים להיות מאוחדים מבית. לא יכול להיות שאנחנו נחליש את הבית מי שמחליש את הבית לא יכול לנצח בחוץ.

כמו רוב המפלגות שלא הולכות לפריימריז, כי כולם מבינים שזו אותה מערכת בחירות מתגלגלת, גם אנחנו בליכוד צריכים להיות מאוחדים סביב נתניהו, לא צריכים היום ללכת לפריימריז, צריך להתאחד היום רק לטובת משימה אחת – לנצח את הבחירות ובגדול. ולכן אני קוראת לכם חבריי, מתפקדיי הליכוד, חברי מרכז הליכוד - בואו נתאחד כולנו עייפים מבחירות, כולנו עייפים מפריימריז, לא רק בימין גם בשמאל, אבל בשמאל יש מוטיבציה גדולה לצאת לבחירות כדי לנצח את הימין ולהפיל אותנו. ולכן מה שאנחנו צריכים לעשות כרגע, זה להיות מאוחדים סביב הרשימה סביב נתניהו וננצח את הבחירות הבאות. שבעזרת ה' נעשה ונצליח."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן