ממשיך במאבק: נריה זארוג מסרב לחתום על הצו המנהלי. ישאר במעצר עד השבוע הבא

תושב יצהר מסרב לחתום על הצו המנהלי המרחיק אותו מביתו. בדיון שהתקיים בבית המשפט המשיך זארוג לסרב לחתום על צו ההרחקה המנהלי שהוצא נגדו. הצו המדובר עומד לפקוע בתחילת השבוע הבא, ומיד לאחריו קבע השופט דיון נוסף 

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 21/11/19 11:56 כג בחשון התשפ

ממשיך במאבק: נריה זארוג מסרב לחתום על הצו המנהלי. ישאר במעצר עד השבוע הבא
נריה זארוג, צילום: הותר לשימוש

המורחק המנהלי, נריה זארוג תושב יצהר ממשיך במאבקו ומסרב לחתום על הצו המנהלי המרחיק אותו מביתו. בדיון שהתקיים היום (ה') בבית משפט השלום בפתח תקווה המשיך זארוג לסרב לחתום על צו ההרחקה המנהלי שהוצא נגדו. הצו המדובר עומד לפקוע בתחילת השבוע הבא, ומיד לאחריו קבע השופט דיון נוסף בעניינו. 

עו"ד נתי רום המייצג את זארוג מטעם ארגון חוננו מסר: "בית המשפט שמע הבוקר את מרשי נריה זארוג מתאר כמה הוא קרוע בין רצונו לחזור למשפחתו, לילדיו, לביתו ולעדר הצאן שלו, לבין הקושי להיכנע לצו מנהלי דרקוני, שאין לו מקום במדינה דמוקרטית ופוגע קשות בזכויות האדם של נריה. אנחנו מקווים שבשבוע הבא נראה את נריה חופשי יחד עם אשתו וילדיו, ושהשימוש הקשה והפגיעה הקשה בזכויות האדם על ידי צווים שמערכות בית המשפט השונות הוציאו ביקורת קשה מאוד עליהן, השימוש בצווים האלה יפסק לאלתר".

זארוג יכול להשתחרר מהמעצר בכל רגע אם יחתום על הסכמה לצו המנהלי ועל תנאים מגבילים נוספים. נכון לרגע זה זארוג ממשיך לסרב לחתום על הצו ודורש כי הצו המנהלי כנגדו יבוטל. לדבריו " לא אסכים לחתום על צו מנהלי דרקוני שקובע שבדף ניתן להרחיק אותי מארץ ישראל ומביתי".