זהו העונש של הנער שהתפרץ למשחק הכדורגל

בעקבות התקרית במשחק של נבחרת ישראל נגד פולין ההתאחדות לכדורגל החליטה להרחיק את הנער שהתפרץ לכר הדשא למשך שלוש עונות מכלל אירועי הספורט

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/19 12:12 כא בחשון התשפ

זהו העונש של הנער שהתפרץ למשחק הכדורגל
אצטדיון, צילום: shutterstock

במהלך המשחק שהתקיים בין נבחרת ישראל לנבחרת פולין במוצאי השבת באצטדיון טדי בירושלים, התפרץ אחד האוהדים לכר הדשא, ככל הנראה במטרה להתחבק עם אחד השחקנים מנבחרת פולין ולהצטלם איתו, דבר שגרם להפסקתו של המשחק וכמעט לביטולו.

היום (ג'), הובא הנער בפני בית משפט השלום בירושלים, שנעתר לבקשת המשטרה, והרחיק אותו למשך 3 עונות מכלל אירועי הספורט, וזאת עד לתאריך 1.6.2022. בית המשפט מוסיף בהחלטתו בין היתר "מעשיו של המשיב טומנים בחובם פגיעה חמורה הן בביטחון והן בבטיחות השחקנים, המאבטחים וכל מי שאמון על הסדר הציבורי במגרשי הכדורגל, מעשיו של המשיב מסבים נזק תדמיתי לא מבוטל הן למדינה והן לנבחרת וזאת בעיקר בשים לעובדה שמדובר משחק בין לאומי".

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות עפ"י חוק הספורט, ובכך עלולים להוות פגיעה פיזית בשחקנים, בתדמית המדינה במשחקים בעלי אופי בינלאומי ובחוויית הספורט של כלל האוהדים והצופים." ציינו במשטרה.