ליברמן: "אנחנו נקבל בדרום הארץ, עוד 3 שנים, עוד חיזבאללה".

יו"ר ישראל ביתנו התייחס למצב הבטחוני וביקר את התנהלות הממשלה שהביאה לסבב הלחימה הנוכחי. ליברמן גם שלל כל אפשרות לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת שלדבריו מנסים להרוס את המדינה מבפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/19 21:28 טו בחשון התשפ

ליברמן: "אנחנו נקבל בדרום הארץ, עוד 3 שנים, עוד חיזבאללה".
אביגדור ליברמן, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן דיבר הערב בחדשות 12  המצב הביטחוני ועל האפשרות לממשלת מיעוט. ליברמן סיפר כי בהיותו שר ביטחון, ניסה לדחוף לחיסולו של בכיר הג'יהאד האסלאמי וראש הממשלה בנימין נתניהו סירב. "מה שחשוב זה שאותו מחבל חוסל. ובאמת ברכות למערכת הביטחון. כל המדיניות של הסיכולים הממוקדים זה תנאי הכרחי אבל לא מספיק. חייבים להמשיך, אנחנו יודעים על עוד פצצה מתקתקת וזה נכון, יש עוד כמה פצצות מתקתקות", אמר ליברמן.

ליברמן ביקר את מדיניות הממשלה מול עזה וחמאס עד המבצע: "צריך להבין מה זה הסדרה, מדינת ישראל מאפשרת להזרים כסף לחמאס ולהמשיך בהתעצמות. אנחנו נקבל בדרום הארץ, עוד 3 שנים, עוד חיזבאללה".

על האפשרות  לממשלה עם הרשימה המשותפת אמר ליברמן כי מבחינתו הם גיס חמישי , ואנשיה "מנסים להרוס את המדינה מבפנים ופועלים נגד האינטרסים שלה". ליברמן טען כי מבחינתו  יש אפשרויות אחרות לממשלת מיעוט. 

"תמיד יש פתרונות והדבר הכי גרוע שיכול לקרות אלו הם בחירות", אמר והוסיף כי עיקר הוויכוח עוסק השאלה - מי הראשון ברוטציה. "לא יכול להיות שעל זה, זה לא על דברים מהותיים", הוסיף.

מהליכוד מסרו בתגובה לדבריו של ליברמן:

"ליברמן וגנץ מסרבים לומר בבירור שהם לא יקימו ממשלת מיעוט בתמיכתכם של אחמד טיבי, איימן עודה וחבריהם תומכי הטרור, ושקיומה יהיה תלוי בהם. ממשלה כזאת היא סכנה למדינת ישראל וסטירת לחי לחיילי צה״ל שאותם איימן עודה ואחמד טיבי רוצים להעמיד לדין כ״פושעי מלחמה״. אסור שממשלת מיעוט מסוכנת כזאת תכהן אפילו יום אחד"