ראש הממשלה לראשי יישובי עוטף עזה: "מעריך מאוד את העמידה והתמיכה שלכם ושל התושבים"

נתניהו קיים שיחות עם ראשי הרשויות בעוטף עזה וחיזק את עמידתם במערכה וירי הטילים מעזה. כמו כן הנחה ראש הממשלה את משרדו לסייע להם בכל מה שיידרש

חדשות כיפה איתן אילן 13/11/19 14:35 טו בחשון התשפ

ראש הממשלה לראשי יישובי עוטף עזה: "מעריך מאוד את העמידה והתמיכה שלכם ושל התושבים"
סוללת כיפת ברזל. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90/ יונתן סינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח  בטלפון עם ראשי רשויות עוטף עזה, לראשונה מאז תחילת הירי לעבר ישראל. נתניהו אמר לראשי הרשויות:

"אנחנו משנים את המשוואה. אני אמרתי לכם שנבחר את הזמן והעיתוי הנכון. העיתוי הנכון היה שלשום, כפי שראש השב"כ אמר "הכוכבים הסתדרו". ראשי ארגוני הטרור, מפקדים ופעילים יודעים שהם על הכוונת ושבכל רגע אנחנו יכולים לפעול נגדם בכל מרחב, את המסר הזה הם מבינים היטב. החלטנו להעצים את ההרתעה שלנו באמצעים חדשים שהם לא דמיינו. ביצענו פעולה עם יכולת כירורגית. כל מחולל טרור ומפקד יודע שאנו יכולים להגיע אליו באופן אישי. הם יורים מאוכלוסייה אזרחית והם מסתתרים מאחורי אזרחים. עכשיו שברנו את המשוואה הזאת כשסיכלנו אותו בזמן שהוא הסתתר. אני מעריך מאוד את העמידה והתמיכה שלכם ושל התושבים". 

ראש הממשלה ביקש מראשי הרשויות להנחות את התושבים להישמע להוראות פיקוד העורף, והנחה את מ"מ מנכ"ל משרדו רונן פרץ להמשיך לעמוד בקשר עם ראשי הרשויות ולסייע בכל מה שנדרש. 

ראשי הרשויות ביקשו לחזק ולברך את ראש הממשלה על הפעולה. ראשי הרשויות אמרו כי בשנים האחרונות יש צמיחה בערים וגידול משמעותי באוכלוסייה של עשרות אחוזים. בנוסף, ציינו כי התושבים עומדים איתן ונותנים את הגיבוי להמשך.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן