הנשיא רבלין: זאת השעה לחדול מהתנגחויות פוליטיות שכאלה מיד

על רקע האזעקות והנפילות, מגיבים במערכת הפוליטית על החיסול ותגובת צה"ל. ח"כ בני גנץ : "כחול לבן תגבה כל פעילות נכונה למען ביטחון ישראל ותשים את ביטחון התושבים מעל לפוליטיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/19 08:03 יד בחשון התשפ

הנשיא רבלין: זאת השעה לחדול מהתנגחויות פוליטיות שכאלה מיד
נשיא המדינה ראובן ריבלין , צילום: צילום מסך

נשיא המדינה, ראובן ריבלין אומר הבוקר: "תחזקנה ידי כוחות הביטחון כולם, העמלים למען הצלחת הפעולה הבוקר כבר תקופה ארוכה. אני יודע כי לנגד עיניהם, ולעיני ממשלת ישראל שאישרה את הפעולה, בטחון ישראל ורק הוא בלבד. 
זהו לא זמן התנגחויות פוליטיות ואלה אינן מוסיפות כבוד לכל העוסק בהן- זאת השעה לחדול מהתבטאויות שכאלה מיד. אזרחי ישראל, אנא, היו קשובים להנחיות מצילות החיים של פיקוד העורף והישמרו לנפשותיכם מאוד."

על רקע המתקפות של החמאס מגיבים הבוקר במערכת הפוליטית על המערכה הנוכחית.

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ: "המאבק בטרור הוא מתמשך ומצריך רגעים של קבלת החלטות קשות. הדרג המדיני וצה"ל קיבלו  החלטה נכונה הלילה למען ביטחונם של אזרחי ישראל ותושבי הדרום. כחול לבן תגבה כל פעילות נכונה למען ביטחון ישראל ותשים את ביטחון התושבים מעל לפוליטיקה. ידע כל טרוריסט שמסכן את ביטחוננו שהוא בן מוות".

ח"כ מוטי יוגב:"‏"כן יאבדו כל אוייבך ה'..." ברכות למערכת הביטחון על חיסול בכיר הגיאד האיסלמי בעזה.
אם חפצי חיים וביטחון אנו, ואחראים לחיי אזרחינו,  יש להשמיד ברצועת עזה את כל ראשי ותשתיות הטרור ולקחת על רצועת עזה אחריות ביטחונית והומניטרית. איש לא יעשה זאת במקומנו, לביטחון ישראל."

חה"כ משה (בוגי) יעלון, הגיב: "ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה לפני הכל. כשנלחמים על הבית, האויב, כל אויב, ימצא אותנו נחושים, חזקים ומאוחדים. בשעות בהן אזרחי ישראל תחת אש אנו מחזקים ומגבים את הממשלה וכוחות הביטחון. אני מברך את צה״ל והשב״כ על מודיעין  וביצוע מדוייקים, ומחזק את התושבים. יחד, נוכל לכל אויב"

ח''כ אופיר סופר, יו''ר סיעת הבית היהודי-האיחוד הלאומי הגיב: "מברך את ראשי מערכת הביטחון, צה"ל ומפקדיו, על החיסול של בכיר הג'יהאד האיסלמי. ממשלת ישראל בהנהגת רה"מ ושר הביטחון צריכה להוביל קו התקפי ונחוש מול ארגוני הטרור ועל כך יש הסכמה רחבה. הגם שהגיבוי של יו''ר כחול לבן בני גנץ לכאורה ברור מאליו, הוא משמעותי וחשוב מאוד ברגעים אלו."