יוסי דגן בתגובה לאלימות חיילי מג"ב כלפי תושבים ביצהר: "להעניש במלוא חומרת הדין"

ראש מועצת שומרון שוחח עם מח"ט שומרון על אירוע האלימות בין חיילי מג"ב ובין תושבי יצהר במהלך השבת: "אירוע חמור ביותר, להעניש במלוא חומרת הדין"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 09/11/19 21:17 יא בחשון התשפ

יוסי דגן בתגובה לאלימות חיילי מג"ב כלפי תושבים ביצהר: "להעניש במלוא חומרת הדין"
למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: מדף הפייסבוק של יצהר

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח הערב (שבת) עם מח"ט שומרון אל"מ שגיב דהן, ועם מפקד גדוד מג"ד באזור, ואמר להם כי הוא רואה בחומרה את ההתנהגות האלימה של שוטרי מג"ב כלפי תושבים ביצהר

דגן הוסיף ואמר כי "מדובר באירוע חמור ביותר -  ראשית לכל במישור העקרוני של אלימות של שוטרים כלפי אזרחים ללא סיבה מצדקת, ובוודאי כששוטרים נמצאים במשימה של חוק וסדר אמורים להתנהל על פי החוק, ובטח שלא לתקוף אזרחים באלימות כמו בריונים בשוק".

לא חוסך ביקורת מהנהגת המדינה. דגן בראיון

דגן באולפן כיפהצילום: כיפה

ראש מועצת שומרון דגן עודכן על ההחלטה להשעות את ארבעת שוטרי מג"ב שהיו מעורבים באלימות מהגזרה ובירך על כך "ההחלטה להשעות את השוטרים הללו מהגזרה היא החלטה נכונה ומתבקשת. אני קורא לפיקוד צהל ומג"ב להעמיד את השוטרים האלימים באופן מיידי לדין. כמי שרק לפני כשבועיים יצא בצורה חדה וברורה כנגד אלימות נערים בגיל העשרה שאינם תושבי השומרון כלפי חיילים, באותה מידה ואף יותר מכך אני קורא לפיקוד צהל ומגב לצאת בצורה חדה וברורה כנגד לובשי מדים שמתנהגים באלימות קשה כלפי אזרחים ולהעניש אותם במלוא חומרת הדין".