צפו: הרב רפי פרץ לומד להיות מחנך

שר החינוך השתתף בסימולציה המדמה פגישה בין מחנך לאמא של תלמיד לאחר שקראו לבית הספר בשל התנהגות בנה. מה אמר הרב רפי לאם?

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/19 15:54 ט בחשון התשפ

צפו: הרב רפי פרץ לומד להיות מחנך
הרב פרץ במהלך הסימולציה, צילום: צילום מסך

שר החינוך, הרב רפי פרץ, השתתף בסימולציה של מחנך שנפגש עם אמא של תלמיד המגיעה לאחר שקראו לה שוב ושוב על התנהגות בנה. הסימולציה נערכה במרכז הסימולציה במכללה האקדמית אחוה. 

ההדמיה ניסתה לחקות סיטואציות יומיומיות הקורות למורים במהלך עבודתם עם ההורים. המרכז עובד על היצירתיות בפיתוח מורים ומנהלים עם מודעות וקבלת החלטות שקולה. 

נשיאת המכללה הפרופ' שוש ארד הסבירה: "הליבה העיקרית הראשונה של המכללה היא רב תרבותיות שהיא נקודת האור שלנו ושל החברה. כמו, מקהלת קולות שלובים שבה לוקחים חלק בדואים לצד יהודי, חילונים לצד דתיים, קהילות סטודנטים שפעילות ברהט ובקריית מלאכי, כוכבי המדבר שמכשירים מנהיגים במגזר הבדואי, וייעוץ גנטי – כל אלה יובילו וכבר מובילים להשפעה כלכלית-חברתית-תרבותית-רפואית.

עוד הוסיפה פרופסור ארד: "הליבה השנייה היא הרב תחומי. לשלב ולחבר בין חינוך-מדעים-ותארים שניים, מהלך רוחבי שיוביל ליזמות ולחדשנות. אם אנחנו מסתכלים על אזור הדרום, היכן שאנחנו יושבים, יוזמה זו תוביל לפיתוח תחום הפרא-רפואי שלוקה בחוסר במטפלים, לפתיחת קליניקות לקלינאות תקשורת ולפסיכולוגיה קלינית רגישת-תרבות שייתנו שירות לתושבי הסביבה".