יאיר נתניהו: "לפני אבא שלי היתה פה כלכלה שמבוססת על תפוזים"

בנו של ראש הממשלה התארח באירוע בביתו של הרב שמולי בוטח בניו יורק, ודיבר על ענייני השעה: "התקשורת הישראלית נשלטת על ידי קבוצה קטנה מהשוליים הרדיקליים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/19 10:28 ט בחשון התשפ

יאיר נתניהו: "לפני אבא שלי היתה פה כלכלה שמבוססת על תפוזים"
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

יאיר נתניהו ממשיך לספק כותרות. בנו של ראש הממשלה התארח בביתו של הרב שמולי בוטח, רב אורתודוקסי-אמריקאי התומך בישראל, באירוע פרטי שקיים, והתייחס לעניינים שונים שעל סדר היום. נתניהו טוען כי אביו, שנבחר לראשות הממשלה ב-1996 ובהמשך כיהן כשר האוצר בממשלת שרון, הפך את הכלכלה הישראלית למצליחה.

"אבא שלי קיבל בשנות ה-90' משק בסגנון סובייטי שהתבסס על ייצוא תפוזים", אמר נתניהו. "זו הייתה כלכלה סוציאליסטית פרימיטיבית. ישראל הייתה אז חלשה ומבודדת. הוא שינה את ישראל והפך את הכלכלה לקפיטליסטית משגשגת".

על התקשורת הישראלית ועל המתקפות שאביו סופג ממנה אמר: "התקשורת הישראלית נשלטת על ידי קבוצה קטנה מהשוליים הרדיקליים". על השאלה האם הוא עצמו מתכוון להיכנס לפוליטיקה השיב: "יש דרכים אחרות להשפיע מחוץ לפוליטיקה".

בנו של ראש הממשלה התייחס גם לתנועת ה-BDS ואמר כי "זו תנועה אנטישמית. הם תוקפים את המדינה היהודית שהיא המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון. הם לא תוקפים משטרים איומים ברחבי העולם אלא רק את ישראל. אנטישמיות הופכת למיינסטרים וזו הבעיה עם התנועה הזאת. יש יהודים שמובילים את ה-BDS. לעם שלנו יש היסטוריה של שנאה עצמית".