הנהג שהקליט את יאיר נתניהו יפצה אותו ויתנצל

במסגרת פשרה אליה הגיעו בנו של ראש הממשלה ונהגו לשעבר, ישלם הנהג רועי רוזן פיצוי בגובה 30,000 ש"ח לנתניהו ויפרסם הודעת התנצלות: "לא עשיתי זאת בכוונה כדי לפגוע ביאיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/19 13:39 ה בחשון התשפ

הנהג שהקליט את יאיר נתניהו יפצה אותו ויתנצל
יאיר נתניהו. יפוצה, צילום: פלאש 90

ביהמ"ש קבע כי רועי רוזן, הנהג שהקליט בסתר את בו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ישלם פיצויים בסך עשרות אלפי שקלים ויפרסם התנצלות. ההחלטה מאשרת את הסדר הפשרה אליה הגיעו הצדדים, לאחר שנתניהו תבע את רוזן על כך שהאחרון הקליט אותו ללא ידיעתו במהלך נסיעותיו הפרטיות עם חבריו. בהקלטה נשמע נתניהו מדבר עם חבריו על בילויים במועדוני חשפנות, ובשלב מסוים בשיחה הציע "לסדר" להם את בת זוגו לשעבר בתמורה ל"כיסוי חובותיו"

בתביעה שהגיש נתניהו נגד הנהג רוזן בגובה מיליון שקל,טען נתניהו כי הפר את אמונו, פגע בפרטיותו, הכפיש אותו וגרם לו "עוגמת נפש של ממש למען בצע כסף". לפי הסכם הפשרה שגיבשו, הנהג יפצה את יאיר נתניהו  ב-30 אלף שקל. הצדדים פנו לבית המשפט על מנת שייתן תוקף להחלטה, על אף שהתיק בעניינם נסגר לפני כחודשיים "מחוסר מעשה".

 

עוד במסגרת הפשרה, יפרסם רוזן את התנצלותו על הקלטת השיחה והפצתה. בנוסח בהתנצלותו, כתב הנהג: "במסגרת עבודתי כנהג שהסיע את יאיר נתניהו, הקלטתי חילופי דברים שנאמרו ברכב. לא עשיתי זאת בכוונה לפגוע ביאיר, שנהג בי בחברות ובכבוד, ואני מצטער על הפגיעה בו שנגרמה לו בשל פרסום הדברים ובשל התחושה שנפרץ המרחב הפרטי שלו".

נוסח התנצלות נהגו של נתניהו

נוסח התנצלות נהגו של נתניהוצילום: ללא קרדיט

לפי התביעה, נתניהו הבן שוחח על "נושאים שכוללים צנעת הפרט" עם חבריו במהלך בילוי לאחר ששתה אלכוהול. כמה שנים אחרי האירוע, הוא טוען בתביעה, נדהם לגלות כי השיחה עם חבריו הוקלטה שלא כדין בעקבות בקשה לתגובה שקיבל מחברת החדשות ששידרה אותם. 

נתניהו טען בנוסף כי רוזן היה איש סוד ואמון מכוח תפקידו והחוזה עליו חתום. בא כוחו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, טען כי מאז פרסום ההקלטה "התובע התקשה לצאת את ביתו מספר חודשים, נמנע לחלוטין מהגעה לאירועים פרטיים ופומביים, וחווה תחושה קשה של פגיעה באמון וחשדנות".

הקלטותיו של נתניהו פורסמו בינואר שעבר, בקיץ 2015 . בנו של ראש הממשלה שהה ברכב עם חבריו ניר מימון, בנו של טייקון הגז קובי מימון, ורומן אברמוב, שעובד בחברה של המיליארד האוסטרלי ג'יימס פאקר, המקרוב לאביו של נתניהו.  מההקלטה עולה כי השלושה יצאו לבילוי במועדון חשפנות והשלושה התבטאו בגסות כלפי נשים. 

מיד לאחר פרסום ההקלטות פרסם יאיר נתניהו הודעת התנצלות על הדברים: "בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים שמוטב שלא היו נאמרים", אמר אז בנו של ראש הממשלה. "הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו. אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן