שלמה ארצי מגיב לסערת מופע המחווה לכבודו: "אשכנע את כבוד הרב לשנות את דעתו"

הזמר הוותיק התייחס להחלטה של מארגני המופע לכבוד, שלא לאפשר לזמרות להופיע במופע, וטען כי יעשה כל שביכולתו לשנות את החלטה: "אמנם זהו ערב למען מטרה נעלה ואכן כל אחד רשאי להשתמש בשירי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/19 19:43 א בחשון התשפ

 שלמה ארצי מגיב לסערת מופע המחווה לכבודו: "אשכנע את כבוד הרב לשנות את דעתו"
שלמה ארצי, צילום: משה שי/פלאש90

הזמר והיוצר, שלמה ארצי, הגיב בדף הפייסבוק שלו לסערה סביב מופע המחווה שנערך לכבודו, בו לא יופיעו זמרות על פי בקשת מארגני המופע. הזמר הוותיק כי ישתדל לשכנע את הרב להפוך את ההחלטה 

"שלום חברים, רק אתמול בערב הובא לידיעתי שערב ההתרמה לעמותה 'עזרה למרפא' של הרב פירר, ששירי אמורים להיות חלק ממנו למעשה מדיר נשים", כתב ארצי. "כל חיי שרתי והופעתי על במות עם נשים ואף כתבתי דואטים רבים אותם שרתי עם זמרות".

"אמנם זהו ערב למען מטרה נעלה ואכן כל אחד רשאי להשתמש בשירי", הוסיף ארצי. "אבל אני מתכוון כעת לעשות כל שביכולתי לשכנע את כבוד הרב לשנות את דעתו. שלמה".

אמש (ג') פורסם בתכניתו של גיא פינס בערוץ 12, כי במסגרת אירוע התרמה לעמותת עזרה למרפא, בראשות הרב אלימלך פירר, יתקיים מופע מחווה לזמר שלמה ארצי, וכי אמנים רבים ומוכרים אמורים היו להשתתף בו ולבצע את מיטב שיריו. בתכנית חשפו כי לבקשת הרב פירר, באירוע  - הפתוח לכלל הציבור, גברים ונשים -  יופיעו על הבמה רק זמרים ואמנים גברים. בהפקת המופע כיבדו את בקשתו ופנו לאמנים בהתאם. בנוסף, השמיע פינס שיחות שקיימו בהפקת תכניתו עם האמנים המוזמנים וחלקם הופתעו לשמוע על כך ואמרו כי ישקלו שוב את השתתפותם. היום אמנים נוספים הודיעו לשמע בקשת הרב פירר כי אין בכוונתם להופיע באירוע.

המוזיקאי אלון עדר הודיע היום כי החליט לפרוש ממופע המחווה, וגם עילי בוטנר וילדי החוץ, שהוזמנו להופיע בהרכב הגברי בלבד, ללא הזמרת אדר גולד, הודיעו בעמוד הפייסבוק שלהם שלא ישתתפו בלעדיה.