בשומרון מגשימים חלומות

לצלילי "אני אוהב אותך בית"ר ירושלים" נכנס אמש עידן וורד קפטן בית"ר ירושלים למועדון הישוב נופים בשומרון, והפתיע את אופק מנטקה שחגג בר מצווה רק 10 חודשים לאחר שאמו סיוון נהרגה בתאונת דרכים קשה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/19 21:03 ל בתשרי התשפ

בשומרון מגשימים חלומות
וורד, עם אופק מנטקה וראש המועצה דגן. מזל טוב, צילום: דוברות מועצה אזורית שומרון

 

מי שהזמין את עידן וורד היה ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהחליט להפתיע ולשמח את אופק באחד הימים החשובים בחייו לאחר שהתברר לו שאופק מעריץ של בית"ר ירושלים. דגן פנה למנכ"ל ביתר ירושלים מוני ברוש וזה חיבר אותו לקפטן הקבוצה.  דגן אמר באירוע: "הגענו לכאן אנשים מנופים ומהשומרון וכולנו מאוד אוהבים אותך ומאמינים בך, אתה גדלת בנופים בשומרון, ואני בטוח שמהכוחות שספגת כאן כולנו יודעים ומאמינים שתגיע רחוק. שמענו שאתה אוהב את בית"ר אז גם בית"ר אוהבים אותך. אני שמח להזמין את קפטן ביתר ירושלים עידן וורד"  וורד נכנס העניק לאופק מתנה והצטרף לריקודים עם המשפחה והקהילה ואף הרים את אופק על הכתפיים. 

וורד הגיע לבר מצווה שארגן הישוב נופים יחד עם מועצה אזורית שומרון והמשפחה, בר מצווה שהחל בקריאת התורה בבית הכנסת בבוקר והסתיים בפגישה המרגשת עם קפטן בית"ר ירושלים, בסעודת מצווה בסיום השבת.  באירוע נשא דברים גם רב הישוב יקיר ונופים הרב אהרון כהן. 

גיסו של אופק דביר בירך בשם המשפחה ואמר: "אין לנו מילים להודות לכם. זה אירוע מרגש מאוד עבורנו"  

קפטן ביתר ירושלים אמר לאופק: "אנחנו אוהבים אותך באנו לשמח אותך. ואנחנו מחכים לראות אותך אצלנו"