אוהל של מג"ב הוצת סמוך ליצהר: אין נפגעים

לאחר הפינוי של הגבעה "קומי אורי" הסמוכה ליצהר, אוהל של משמר הגדול בגבעה "כיפה סרוגה" הוצת. המשטרה סורקת אחר המצית

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/19 09:21 כו בתשרי התשפ

אוהל של מג"ב הוצת סמוך ליצהר: אין נפגעים
כוחות הביטחון סמוך ליצהר, צילום: חנוך רבין

המשטרה מסרה כי כוחותיה סורקים אחר חשוד שככל הנראה הצית אוהל של מג"ב המוצב בגבעת "כיפה סרוגה", סמוך ליצהר. אין נפגעים. שלשום פורסם תיעוד מאירוע שבמהלכו תקפו מילולית נערי גבעות לוחמי מג"ב. בתוך כך, ועל רקע שורת מעשי אלימות קשים נגד לוחמים, הבוקר הרסו הכוחות בשיתוף המנהל האזרחי שני מבני עץ והחרימו ציוד בגבעת "שבח הארץ".

מפורום תג מאיר נמסר בתגובה להצתה: "מי שמצית  מכוניות, מסגדים, כנסיות ובתים מיושבים של פלסטינים לא יירתע גם מהצתת אוהל של מג"ב. על כוחות הביטחון לפעול בחקיפות וביד קשה נגד המחבלים היהודים הפועלים  ביהודה ושומרון"

נזכיר כי אתמול (ה') כוחות גדולים של משמר הגבול, מנהל אזרחי וכלים לוגיסיטיים נכנסו ליצהר בדרכם לגבעות הסמוכות ליישוב להריסת בתים. פינוי הגבעה נעשה בשקט יחסי וללא אירועים חריגים. 

בהנהגת היישוב תוקפים בחריפות את התנהלות המערכת, ומגדירים את ההריסה כ"תג מחיר אלים, הפוגע במאמצי היישוב להשבת השקט: "היישוב הביע את עמדתו הנחרצת נגד הפגיעה בחיילים ודווקא משום כך, ההחלטה להרוס מבנים כאקט של ענישה, היא התנהלות דורסנית ופסולה. צעד כזה, רק מלבה את הרוחות, במקום להרגיע אותן".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן