הובאו למנוחות האם ושני ילדיה שנהרגו בתאונת דרכים

רינה דובינסקי, בתה ענת רוזנברג ובנה התינוק רוברט שיולד לאחר מותה, הובאו יחד למנוחות בבית העלמין בקריית ים. ראש העירייה ספד לאם וילדיה: "בשבריר שנייה נקרעה המשפחה הזאת מאיתנו והתרסקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/19 15:15 כה בתשרי התשפ

הובאו למנוחות האם ושני ילדיה שנהרגו בתאונת דרכים
תיעוד התאונה בכביש 6, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בבית העלמין בקרית ים הובאו בצהריים (ה') למנוחות אירנה דובינסקי בת ה-32, בתה ענת רוזנברג בת ה-12, ובנה התינוק רוברט, בן יומיים בלבד, שנהרגו בתאונה בכביש 6 בשבת האחרונה. רוברט, התינוק, יולד בבית החולים לאחר מותה של אמו, והרופאים נאבקו על חייו במשך יומיים עד שנפטר גם הוא. שמו ניתן לו לאחר מותו, כמקובל במקרים מן הסוג הזה.

בהלוויה השתתפו חברים, מכרים ובני משפחה, והוריה של אירנה, שהגיעו מבלארוס לאחר האסון. דוד אבן צור, ראש עיריית קריית ים בה התגוררו בנות המשפחה, ספד לאם וילדיה ואמר: "בשבריר שנייה נחטפה המשפחה הזו מאיתנו, נקרעה והתרסקה. מונחים כאן לפנינו ומספרים סיפור בלתי נתפס. תינוק שעוד לא זכה לראות אפילו אור יום אחד", צור סיפר כי "פגשתי את חברייך אירנה, שמספרים עלייך כמה היית אהובה כבן אדם, כעובדת חרוצה. נאהבת על-ידי כולם. אין לך בפיך לשון הרע. רק לאחד. כולם אהבו אותך ובאו לכאן להיפרד ממך".

ראש העיר הוסיף: "פגשתי את החברים שלך, ענת, לספסל הלימודים בבית הספר ושמעתי מהם על הלב הענק שלך. שמעתי מהם איך אהבת לעזור לכולם ואיך דאגת תמיד לעשות הכי טוב שאפשר. אף אחד מהם לא מאמין שלא יראה אותך שוב, שלא יפגוש בבוקר בכיתה את החיוך הרחב והחם שלך. כל כך נורא המראה הזה שלפנינו, שאין שום מילה שתוכל לנחם".

פאבל, אביו של אב המשפחה סרגיי אמר לפני הלוויה: "קרה לנו אסון גדול מאוד. אנחנו נפרדים היום מבני משפחה שכל כך אהבנו, מאירנה, ענת ורוברט שהספיק לשאת את שמו יומיים בלבד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן