"אחרי עשור של נתניהו- יש אפשרות אחרת"

חבר סיעת 'כחול לבן', חילי טרופר, המקורב ליו"ר בני גנץ, מביע אופטימיות גבוהה באשר לאפשרות חילופי השלטון: "אחרי עבודה קשה- יש תקווה מוחשית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/19 11:00 כה בתשרי התשפ

"אחרי עשור של נתניהו- יש אפשרות אחרת"
חילי טרופר, צילום: ינאי יחיאל

לאחר שיו"ר 'כחול לבן' בני גנץ קיבל אמש מנשיא המדינה את המנדט להרכבת הממשלה, החלו במפלגה במלאכת המו"מ ויצרו קשר עם כל ראשי הסיעות.

ח"כ חילי טרופר מסיעת 'כחול לבן' והמקורב לגנץ, העלה לפני זמן קצר פוסט בו הוא מבטא את האופטימיות לשינוי לצד מורכבות המלאכה:

"במשך לילות ארוכים ישבנו קבוצה קטנה - בני גנץ וכמה שותפים קרובים, וניסינו לשרטט את הנתיבים לשינוי. דאגה עמוקה למדינה הטובה שלנו הניעה אותנו אז ומניעה אותנו מאז. היא הייתה ותישאר המצפן בכל החלטה בעתיד", כתב טרופר.

"כן, רצינו וקיווינו להגיע לרגע בו בני יקבל את המנדט להרכיב ממשלה בישראל. בצניעות ובזהירות, ואל מול לא מעט תגובות ציניות התעקשנו שזה אפשרי. וכן, מדובר בציון דרך. אחרי עשור נתניהו, יש אפשרות אחרת. ואחרי עבודה קשה, יש תקווה מוחשית.

לגמרי מוקדם לחגוג ולהתרגש יתר על המידה. המצב הפוליטי סבוך מאוד, אין פתרונות קלים ואין שפנים בכובע. נעשה כל מה שנוכל. יש לנו את ההתמדה, את הרצון העז, את המחויבות לעקרונות שלנו, את האמונה בדרך ואת העקשנות", כך טרופר. את דבריו סיים בכך ש"העקשנות והאמונה הם מה שיש לנו גם עכשיו (לצד שותפים מנוסים ויועצים נבונים), והם לגמרי כלים מעולים לצאת איתם לדרך. אין טובים מהם, בתקווה שהם יספיקו. בהצלחה בני גנץ, בהצלחה למדינת ישראל!"