עודד בן עמי מתנצל על ה'קדיש' לנתניהו

בתכנית האקטאוליה "שש" - והפעם לא בהנחייתו, התנצל המנחה עודד בן עמי על שהתלוצץ לטענתו כשציטט את מילות ה'קדיש' בהתייחסו לראש הממשלה. צפו בהתנצלות

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/19 19:36 יח בתשרי התשפ

עודד בן עמי מתנצל על ה'קדיש' לנתניהו
עודד בן עמי ואמנון אברמוביץ, צילום: מתוך טוויטר

בתכנית האקטואליה "שש" בערוץ 12, הופיע הערה (ה') המנחה הקבוע עודד בן עמי, הפעם כמרואיין, והתנצל בפני הצופים על דבריו שעוררו סערה אתמול, כשציטט מילות קדיש, בדיון על ראש הממשלה בנימין נתניהו. בן עמי התראיין לצד הפרשן הפוליטי אמנון אברמוביץ', מי שהיה בן שיחו לדברים שנאמרו אתמול, וביקש להבהיר שדבריו כוונו לעידן שלאחר שלטון נתניהו, וכי לא ייחל, כפי שהבינו רבים והתלוננו על כך- לסופו של נתניהו.

"לא הייתה שום כוונה כפי שרצו לפרש בצורה מעוותת" אמר בן עמי והוסיף: "אם מישהו נפגע אני מתנצל. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע ולא הייתה שום כוונה רעה." 

לשאלת המראיינת רינה מצליח, הבהיר בן עמי כי לא הייתה שום כוונה לומר קדיש על ראש הממשלה עצמו.

אתמול כתב בן עמי בטוויטר: "בעקבות התגובות לדברי בתכניתי הערב, אני מבהיר שסיכמתי את דבריו של אמנון אברמוביץ', שאמר שיתכן שיש מי שמעוניינים שהעידן שאחרי נתניהו יבוא במהרה, במילים 'בעגלא ובזמן קריב' שהן תרגום דבריו של אמנון בארמית. כל פרשנות אחרת לאמירה הזאת אינה במקומה, ולא ראוי ליחס לי כל כוונות נסתרות. אני מאחל לראש הממשלה אריכות ימים ובריאות טובה".

במקביל אברמוביץ',התנצל אף הוא על הדברים בראיון לגלי צה"ל:  "אני מתנצל על הדברים, אך מדובר בטקטיקה זדונית. התקשרו אליי דתיים ואמרו לי שמדובר במילים שנאמרות בכוונות טובות, עשו פה מניפולציה כאילו אמרנו קדיש יתום על נתניהו. לקחו מונח ועיוותו אותו".