דרעי ניחם את משפחת הנער שנהרג מפגיעת הברק: "הושענא למען איתן הנזרק בלהב אש"

יו"ר ש"ס, אריה דרעי שלח ניחומים למשפחת חזות, אשר בנה נהרג מפגיעת הברק. "בלב המום ומורתח אני שולח תנחומים כנים על הטרגדיה הקשה"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 16/10/19 18:44 יז בתשרי התשפ

דרעי ניחם את משפחת הנער שנהרג מפגיעת הברק: "הושענא למען איתן הנזרק בלהב אש"
אריה דרעי, צילום: פלאש 90

שר הפנים ויו"ר מפלגת ש"ס, ח"כ אריה דרעי שלח תנחומים למשפחת חזות אשר בנה אשר נפטר היום (ד') מפצעיו לאחר שאתמול נפגע מפגיעת הברק בחוף זיקים. "הושענא למען איתן הנזרק בלהב אש".

"בלב המום ומורתח אני שולח תנחומים כנים לרב שמעון חזות שליט״א על הטרגדיה הקשה בהלקח בנו מחמדו הבחור היקר חיים אשר חזות ז״ל בן 14, תלמיד ישיבת נר שמואל, אשר נפגע ממכת ברק פתאומית והשיב את נשמתו הטהורה ליוצרה", כך כתב יו"ר ש"ס אריה דרעי. 

דרעי סיפר כי הרב שמעון חזות, אביו של אשר הינו איש חינוך ותיק ומוערך, ומהפעילים הבולטים של תנועת ש״ס בבאר שבע והרוח החיה שמאחורי המהפכה הרוחנית בעיר. "אדם המסור בלב ובנפש למען צרכי הרבים ומשקיע את כל מרצו בתחום החינוך". 

"בשמי ובשם תנועת ש״ס כולה", אמר דרעי "אנחנו משתתפים בצער המשפחה על האבידה הקשה מנשוא, ומתפללים להחלמתם המהירה של שאר בני המשפחה שנפגעו אף הם ממכת הברק, כלתו מרת אפרת בת שרה הזקוקה לרחמי שמים מרובים ובניו אלעזר, איתמר והבת פדות בתוך שאר חולי עמו ישראל. מן השמים תנוחמו ולא תדעו עוד צער".