אלפי מטיילים באתרי התיירות בגוש עציון

כבר ביומו הראשון של חול המועד סוכות, הגיעו אלפי מבקרים לאתרי התיירות בגוש עציון ונהנו ממגוון רחב של אטרקציות והפעלות לכל המשפחה. שלמה נאמן: "עם ישראל שוב הצביע ברגליים ואנחנו מצפים לעוד אלפים שיגיעו בימי חול המועד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/19 12:15 טז בתשרי התשפ

אלפי מטיילים באתרי התיירות בגוש עציון
צילום: יח"צ

בסוכות תשבו שבעת ימים?  מבקרים רבים נצפו באתרי התיירות ברחבי המועצה האזורית גוש עציון, בין היתר בחווית הטרקטורונים, אומגה, פיינטבול, סנפלינג, פעילויות לכל המשפחה בחוות קשואלה, מסעדות עםסוכות כשרות, אירועי תרבות וביניהם גם מופע שקיעה בחוות ספר המדבר של שלמה בר והברירה הטבעית. בנוסף התקיים יום פתוח במרכז המבקרים של מכון צומת.

צילום: יח"צ

לא הגעתם עד כה? לא נורא בכל ימי חול המועד האטרקציות  ברחבי גוש עציון מחכים לכם במרחק של רק רבע שעה נסיעה מירושלים, בין הנופים המרהיבים במקום עם המורשת המפוארת, בליבה של ארצנו.

צילום: יח"צ

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן אומר: "עם ישראל היקר שוב הצביע ברגליים ואנחנו מצפים לעוד אלפים שיגיעו בשאר ימי חול המועד. אנחנו מזמינים את כולכם לבוא וליהנות מהאטרקציות, הנופים ואוויר ההרים של גוש עציון. בואו למסע שורשים בדרך האבות, להתחבר למורשת ולהווה המתחדש באתרי הפנאי והבילוי ולראות את העתיד הנבנה כאן בגוש עציון".