עין חניה שוב פתוח למטיילים

לרגל פתיחת האתר בחול המועד סוכות באופן זמני הכינה רשות הטבע והגנים את האתר למבקרים והוזרמו מים לבריכות

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/19 11:49 יד בתשרי התשפ

עין חניה שוב פתוח למטיילים
עין חניה, צילום: הראל בן שחר רשות הטבע והגנים

עיריית ירושלים ורשות הטבע והגנים יפתחו במהלך ימי חול המועד סוכות את הגן הלאומי עין חניה שבירושלים לביקורי מטיילים. 

הפתיחה הזמנית מתאפשרת הודות לריכוז מאמץ מיוחד של רשות הטבע והגנים, עיריית ירושלים,  המשרד לירושלים ומורשת, הרשות לפיתוח ירושלים ובהתאם להנחיות האבטחה של משטרת ישראל
לרגל פתיחת האתר בחול המועד סוכות הכינה רשות הטבע והגנים את האתר למבקרים, הוזרמו מים לבריכות כמו כן ניתן יהיה לבקר גם בנקבת המעיין. במקום הוסדרו שירותים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "התושבים פנו - התייחסנו, טיפלנו, הצלחנו! 'עין חניה' יפתח ביום שלישי לציבור הרחב, לאחר מהלך משותף שהובלנו עם כל הגורמים הרלוונטים. זכיית חמדה אשר הפכה ליעד למבקרים רבים וחובבי טבע. מצוות העלייה לירושלים בחג הסוכות היא מסורת ארוכת שנים, ואני מקדם בברכה את כל העולים אלינו לרגל ומזמין את כולם להנות ממגוון הפעילויות העצום שמציעה בירתנו ירושלים, ובכלל זה 'סוכה בכיכר' וצעדת ירושלים". 

שאול גולדשטיין מנכ"ל רשות הטבע והגנים ברך על ההחלטה:"אני מברך על האישור שניתן ממפקד מחוז ירושלים לפתיחת האתר בסוכות לאחר מאמצים ארוכים  השר זאב אלקין ושל מנכ"ל משרד ירושלים מר מרדכי בניטה וראש העיר ירושלים משה ליאון. האתר הזה הוא מהיפים בארץ ואין לי ספק שיהפוך לאבן שואבת למבקרים רבים מכל האוכלוסיות. אני מבקש מכל מי שמגיע לשמור על שרידי המורשת שבמקום, על בטיחות בזמן רחצה ועל הניקיון".

האתר יהיה פתוח בימים שלישי עד חמישי ( 15-17  באוקטובר) , בין השעות 8:00-17:00.  הכניסה ללא תשלום. במהלך ימי פתיחת האתר חשוב ביותר להקפיד להישמע לצוותי הפיקוח והאבטחה באתר ומחוצה לו.'