אושרה הצהרת הנאמנות לנתניהו במרכז הליכוד

במפלגה אישרו כי נתניהו הוא המועמד היחיד לראשות הממשלה מטעמה. ההצעה אושרה בהצבעה גלויה, ברוב קולות

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/19 20:06 יא בתשרי התשפ

אושרה הצהרת הנאמנות לנתניהו במרכז הליכוד
הצהרת נאמנות לנתניהו, צילום: פלאש 90, הדס פרוש

הליכוד מאוחד מאחורי ראש הממשלה נתניהו: מרכז הליכוד אישר הערב (ה') את הצעת יושב ראש המרכז חיים כץ לפיה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא המועמד מטעם המפלגה לראשות הממשלה בכנסת הנוכחית. ההצעה אושרה בהצבעה גלויה, ברוב קולות מוחץ.

"המרכז מאשרר כי יושב ראש הליכוד וראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שבהתאם לסעיף 85 לחוקת הליכוד הוא מועמד תנועת הליכוד לכהונת ראש ממשלת ישראל, הוא מועמד הליכוד לראשות הממשלה לכל כהונת הכנסת ה22. במהלך כהונתה של הכנסת ה-22 הליכוד יהיה שותף אך ורק לממשלה שיושב ראש הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה, מר בנימין נתניהו, יעמוד בראשה - בין אם לכל תקופת כהונתה או לחלק מכהונתה במסגרת רוטציה". 

רבות דובר על כינוס המרכז הערב, זאת בעיקר כי כבר נשמעו קולות במפלגת הליכוד הקוראים לרשת את נתניהו. ביום השבעת הכנסת צייץ ח"כ גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מוכן לפריימריז בליכוד. גם וח"כ ניר ברקת אומר כי הוא מוכן לרשת את נתניהו. 

בראיון הבוקר לרדיו ירושלים אמר ח"כ חילי טרופר ממפלגת כחול לבן כי כינוס מרכז הליכוד מעיד בעיקר על חולשה. "כשמישהו צועק בקול שאין סדקים - כנראה שיש סדקים. למשל לנו אין צורך לצעוק משהו. ברור שאין לנו סדקים. זה כמו בכדורגל, כשההנהלה אומרת כמה פעמים שהם מגבים את המאמן - אתה יודע כבר שהוא תכף יפוטר".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן