אחותה של מיכל סלה ז"ל: הרצח שלה יכול היה להמנע

לילי בן עמי, תיארה את אחותה מיכל סלה ז"ל כאישה שמחה שתמיד רצתה לעזור, והפנתה אצבע מאשימה כלפי הממשלה שלא תקצבה את התכנית המאושרת למניעת אלימות במשפחה, שלדבריה הייתה העשויה למנוע את הרצח

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/19 11:39 ז בתשרי התשפ

אחותה של מיכל סלה ז"ל:  הרצח שלה יכול היה להמנע
משפחתה של מיכל סלה ז"ל, צילום: פלאש 90

לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל שעל פי החשד נרצחה על ידי בעלה, סיפרה על אחותה ועל התמודדות משפחתה: "הוכינו כברעם ביום בהיר. אם זה קרה לנו זה יכול לקרות לכל אחד", אמרה בן עמי והוסיפה: כי במשפחה מנסים להבין מה היה והאם היו סימנים מקדימים.

בן עמי נמנעה מלספר על חייהם הפרטיים של הזוג, אך סיפרה על מיכל כי היתה "אשה שמחה שרצתה תמיד עזור ולהפיץ שמחה. הייתה לה רגישות נדירה", ופרצה בבכי במהלך הראיון: "הרצח יכול היה להמנע אם רק המדינה היתה מתקצבת את התכנית שאושרה מ2016 למניעת אלימות במשפחה", אמרה בבכי וביקשה לסיים את הראיון.

בחמישי האחרון נמצאה מיכל סלה ז"ל ללא רוח חיים בדירתה וסימני דקירות על גופה. בן זוגה, החשוד במעשה, נמצא פצוע אף הוא עם סימני דקירה. הבוקר נמסר כי מצבו השתפר משמעותית ומוגדר כעת קל ויציב. מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי הוא בהכרה מלאה. מעצרו הוארך שלא בנוכחותו עד יום חמישי. שמו ותמונתו עוד אסורים לפרסום.