בן גביר הגיש תביעת דיבה נגד סתיו שפיר

לאחר שתקפה את ראש רשימת עוצמה יהודית במהלך הבחירות לכנסת, הגיש בן גביר תביעה נגד סתיו שפיר על למעלה מ-200,000 אלף שקל

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/19 14:06 ד בתשרי התשפ

בן גביר הגיש תביעת דיבה נגד סתיו שפיר
איתמר בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

לבית משפט השלום בירושלים הוגשה הבוקר (ה') תביעה ובה נדרשת סתיו שפיר, שתושבע היום לח"כית מטעם המחנה הדמוקרטי, לפצות ביותר ממאתיים אלף ש"ח את עורך הדין איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, לאחר שמספר הזדמנויות בחודשים האחרונים הוציאה את דיבתו.

באירוע הראשון שהתרחש בראיון של שפיר לגלי צה"ל בחודש אוגוסט האחרון, היא טענה כי בן גביר שלח אנשים לאיים על חייה, תוך כדי הראיון תקפה את המנחה רינו צרור מדוע הוא מראיין את בן גביר ולאחר מכן הגיבה לעיתונאי רן בוקר שטען שהיו חייבים לראיין את בן גביר ולשמוע תגובתו , וכתבה כי: "לא שאני משווה אבל גם לא הייתם מראיינים את אדולף היטלר" 

בכתב התביעה נטען כי שפיר לא רק שפגעה בבן גביר, אלא גם בשישה מליון יהודים שנרצחו  ונשרפו בשואה. 

ח"כ סתיו שפיר| בכירי העבודה נשארים במפלגה

סתיו שפירצילום: פלאש 90

בהזדמנות אחרת, שישה ימים לפני הבחירות לכנסת, טענה שוב בפני אופירה אסייג ואייל ברקוביץ בתוכנית הטלוויזיה שלהם כי בן גביר שולח אנשים לאיים עליה. בכתב התביעה טוען עו"ד  בן גביר כי שפיר משקרת, ופגעה בו במשלח ידו, וייחסה לו אירועים שנועדו לבזות אותו ולהשפיל אותו.

בן גביר טוען כי גם אם שפיר הייתה חברת כנסת אין חסינות על דברים, אולם מאחר והדברים נאמרו כאשר שפיר אזרחית הרי שלפי טענתו :"אין חולק שעליה לפצותו, והסכום, מאתים אלף שח מתבקש אך מטעמי אגרה אך היה ראוי ששפיר תפצה אותו ביותר" 

שפיר תגיש תוך שלושים ימים כתב הגנה. מן הראוי לציין כי זו לא הפעם הראשונה שבן גביר תובע את שפיר, כאשר בבית משפט השלום בירושלים מתנהלת בימים אלה תביעה נוספת, בה נטען כי שפיר השוותה את בן גביר ואת מיכאל בן ארי לנאצים, ואלה תובעים אותה ודורשים פיצוי של יותר מחצי מיליון ש"ח.


להורדת הקובץ