שיא בתיירות: 4.6 מיליון מבקרים השנה

התיירות לישראל פורחת, כאשר במשרד התיירות מאמינים כי שנת 2019 תסתיים במספר של 5 מיליון תיירים. השר יריב לוין: "זו השנה השלישית שאנו שוברים את השיא" בשנה העברית הנוכחית מספר התיירים שמגיעים לישראל שובר שיא חדש של 4.6 מיליון, שמשקפים עליה של 17.95%, זאת לעומת 3.9 מיליון תיירים אשר הגיעו בשנה היהודית הקודמת. השר יריב לוין: "זו השנה השלישית שאנו שוברים את השיא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/19 14:09 כו באלול התשעט

שיא בתיירות: 4.6 מיליון מבקרים השנה
התיירים רק באים ובאים. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

שיא תיירותי של 4.6 מיליון מבקרים בישראל בשנה החולפת. מדובר על עלייה של כמעט 18 אחוזים בהשוואה לאשתקד, אז ביקרו בארץ כ- 3.9 מיליון תיירים. במשרד התיירות מאמינים כי שנת 2019 תסתיים במספר של 5 מיליון תיירים.

רק מחר צפויים להגיע לישראל כ-82 אלף תיירים, כשביום ראשון, ערב ראש השנה צפויים להגיע ארצה עוד כ-24 אלף תיירים. ההכנסות מהתיירות בשנת תשע"ט מוערכות בכ-22.5 מיליארד שקל, גידול של כ-18%, לעומת 19 מיליארד בשנת תשע"ח.

שר התיירות, יריב לוין ציין כי "זו השנה השלישית שאנו שוברים את שיא כל הזמנים בתיירות, והפעם עם עליה של 18% וצפי של 4.6 מיליון תיירים שעתידים להגיע לישראל עד סוף השנה העברית. העליות המרשימות הן תוצאה ישירה של עבודה מאומצת ושינוי מהפכני שעשה המשרד, בדגש על הרחבת אפשרויות הלינה בארץ והוזלת מחירי החופשה. גם השנה ממשיכה תעשיית התיירות לבסס את עצמה כגורם משמעותי בתרומה למשק ולתעסוקה. אני מאחל לכולכם שנה טובה והמשך הישגים משמעותיים בתיירות".

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, אמר: "אנו מסכמים עוד שנה של שבירת שיאים בתיירות בישראל. משרד התיירות ימשיך לקדם מוצרים ומותגי תיירות מגוונים, כדי להגדיל את ההיצע ולהמשיך את מגמת העלייה במספר התיירים המבקרים בישראל. התנופה בענף התיירות מייצרת הזדמנויות ואנו שמחים על מגמת הגידול בכמות היזמים הרואים בתיירות מנוע צמיחה כלכלי ומשקיעים בישראל".