יוגב: "החלוקה בין חרד"לים ו'לייטים' פוגעת בציונות הדתית"

בראיונות לתכניות הבוקר ברדיו, ח"כ יוגב קורא לשותפיו לא לפצל את מחנה הימין, ובעד הליכה לממשלת אחדות רחבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/09/19 10:29 כה באלול התשעט

יוגב: "החלוקה בין חרד"לים ו'לייטים' פוגעת בציונות הדתית"
מוטי יוגב, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90


חבר הבית היהודי מוטי יוגב קורא הבוקר (ד') למחשבה מחודשת בנוגע לפיצול 'ימינה' וקורא למפלגות השונות לרסן את דרישותיהן למען האחדות: "כל צד יצטרך לרסן את רצונותיו"

בצמד ראיונות שקיים הבוקר ברשת 'כאן ב' ' וב-'גלי צה"ל', קורא ח"כ יוגב לבחון מחדש את פיצול 'ימינה' לשתי סיעות. "אני חושב שכל ניסיון לחלק את הציונות הדתית לחרד"לים ולייטים פוגע בציונות הדתית, שמטרתה לחבר – עם ישראל, ארץ ישראל, תורת ישראל ומדינת ישראל. חברנו, הזדמנות להתקדם קדימה בכוחות משותפים. אני מבין שיש בין חברינו כאלו שרוצים כך או אחרת, אני מקווה שנשב בימים הקרובים ונדע לחבר ולשתף פעולה בכל מה שניתן", אמר בראיון לאפי טריגר. "בכל הכוחות בישראל וגם בציונות הדתית חותרים לאיחודים ולא לפילוגים".

בראיון לאריה גולן ב'כאן ב' ', אמר יוגב כי "תוצאות הבחירות הביאו אותנו לשני גושים, יש פה מדינה לנהל באחריות, יש אתגרים רבים שכולנו שותפים להם, משמאל ומימין, אתגרי חברה וביטחון. כיהודי מאמין, אני אומר, מה אומרות לי תוצאות הבחירות? יש צורך באחדות. אחרי שנה של מערכות בחירות, שלוש אם סופרים את הבחירות המוניציפליות, הרבה שסעים, הכרח כעת לעשות ממשלה רחבה ככל הניתן. כל צד יצטרך לרסן את רצונותיו".

עוד סיפר ח"כ יוגב לאריה גולן, על סיור שערך אתמול (ג') עם ארגון 'מפקדים למען ביטחון ישראל': "יזמתי את הסיור יחד עם מי שעומד בראש 'מפקדים', אלוף במילואים אמנון רשף, גיבור ישראל. יחד החלטנו יותר לדבר ופחות לצעוק זה על זה, בחרנו להכיר. היינו בישיבת הר עציון, באפרת, בבנימין ובשומרון עם ראש המועצה יוסי דגן. ההידברות הייתה מצוינת. הרמנו כוסית יחד לחיי מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. גם לנו יש יותר משותף מאשר מפריד, אבל יש כבוד והערכה לאנשים שתרמו את נפשם שנים למען ביטחון ישראל. היה סיור מוצלח שאני מקווה שימשיך. שתהיה שנת אחדות".