נתניהו לארדואן: תפסיק לשקר

לאחר שנשיא טורקיה, השווה בין מעשי הנאצים בשואה לבין מדינת ישראל במערכה בעזה- רה"מ נתניהו תוקף חזרה את ארדואן ומציגו כצבוע ומפר זכויות אדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/09/19 19:00 כד באלול התשעט

נתניהו לארדואן: תפסיק לשקר
נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, צילום: shutterstock

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדבריו של נשיא טורקיה  רג'פ טאיפ ארדואן, לאחר שהשווה בין שואת יהודי אירופה ל"טבח", כהגדרתו , ברצועת עזה. נתניהו אמר: "מי שלא מפסיק לשקר על ישראל, מי שטובח בכורדים בארצו שלו, מי שמכחיש את הטבח הנורא בעם הארמני – שלא יטיף לישראל. ארדואן, תפסיק לשקר".

מוקדם יותר היום, בנאום שנשא במהלך השתתפותו בפגישה עם מהגרים טורקים ומוסלמים במדינת ניו יורק, אמר נשיא טורקיה ארדואן: "כשאנחנו מסתכלים על רצח העם הנאצי נגד יהודים, אנו מסתכלים על הטבח ברצועת עזה מאותה נקודת מבט", והוסיף, "כי שום כוח או איום לא יוכלו להניא את ארצו מהגנה ושמירה על זכויות פלסטין וירושלים. סוגיית ירושלים אינה נוגעת רק למוסלמים בפלסטין, אלא היא הכבוד של 1.7 מיליארד בעולם האיסלאמי"

שר החוץ ישראל כ״ץ גינה אף הוא את, התבטאותו האנטישמית של ארדואן, כלשונו, ואמר: "מי שמפר באופן שיטתי זכויות אדם, רודף באכזריות את הכורדים ותומך בארגון הטרור חמאס הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לישראל. ארדואן תתבייש!"