בני גנץ: "עוד מוקדם, אבל עמדנו במשימה"

יו"ר כחול לבן דיבר במטה מפלגתו, ואמר כי עדיין מוקדם, אבל כמו שזה נראה עמדנו במשימה בדרך שלנו. אשכנזי: "אנחנו למודי ניסיון, נמתין לתוצאות האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/19 02:29 יח באלול התשעט

בני גנץ: "עוד מוקדם, אבל עמדנו במשימה"
בני גנץ, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חברי הנהגת כחול לבן, אשכנזי, לפיד, יעלון וגנץ, הגיעו למטה המפלגה ונאמו נאומים זהירים, בהם בעיקר הודו לפעילים. יו"ר המפלגה ח"כ בני גנץ אמר: "נמתין לתוצאות האמת. אבל כמו שזה נראה עמדנו במשימה  בדרך שלנו. לפי התוצאות המסתמנות נתניהו לא הצליח במשימתו. הערב מתחיל המסע לתיקון החברה הישראלית".

עוד אמר יו"ר כחול לבן: "לפי התוצאות המסתמנות נתניהו לא הצליח במשימתו. יותר ממיליון ישראלים החליטו לומר לא להסתה ולפילוג, כן לאחדות. לא לשחיתות וכן לניקיון כפיים - מתחיל המסע לתיקון החברה הישראלית, עלינו כהנהגה לפעול לאלתר לאחות את הקרעים".

"דיברתי עם ניצן הורוביץ ועמיר פרץ, אשוחח גם עם ליברמן. אני מתכוון לדבר עם כולם. החל מהלילה נפעל להקמת ממשלת אחדות רחבה שתבטא את רצון העם והחברה. אנחנו עם אחד וחברה אחת. הקיטוב והשיסוי מאחורינו, האחדות והפיוס לפנינו".

ח"כ משה יעלון: "הפכנו כבר לקבוצה של 35 ח"כים שחרשו את הארץ ממטולה עד אילת, שאלנו אותנו 'לאן נעלמתם? למה אתם מנמנמים?' תשאלו את חברי הכנסת איפה היינו ומה עשינו, כמה אנשים שכנענו להצביע היום כחול לבן".

ח"כ יאיר לפיד אמר: "אזרחי ישראל הוכיחו היום שהם יותר טובים מהפוליטיקאים שלהם, יותר טובים מהפוליטיקה. הם הוציאו את הקיצונים מהפוליטיקה, הוציאו את השנאה והפחד, את ההסתה והשסע. היום הערכים הישראלים חזרו להיות במרכז הבמה של הפוליטיקה הישראלית.
אנחנו לפני תהליך ארוך ומורכב שיתנהל בדלתיים סגורות, אני מבקש להיות סבלניים".