אמילי עמרוסי מגלה למי היא מצביעה

העיתונאית החריפה מסבירה מדוע החליטה להצביע לאיילת שקד: "בפעם הראשונה יש אישה שמנהיגה מפלגה לאומית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/19 10:35 יז באלול התשעט

אמילי עמרוסי מגלה למי היא מצביעה
אמילי עמרוסי, צילום: יח"צ

אשת התקשורת אמלי עמרוסי פרסמה ברשתות החברתיות כי היא תצביע למפלגת ימינה בזכות יושבת הראש איילת שקד

"כי היא אישה. כי בפעם הראשונה יש אישה שמנהיגה מפלגה לאומית. כי יש לה ביציות מברזל. היא לא מפחדת להוביל שינויים. נועזת. חדת מחשבה. בעלת ראייה אסטרטגית. לא נכון להגיד "שום דבר לא יעצור אותה בדרך ליעד", כי היא דווקא כן נעצרת כשיש פלונטר, ומנסה לפרום אותו בחכמה", הסבירה עמרוסי.

עוד הוסיפה אשת התקשורת: "כי חלק מסביבתה הטבעית מורעלת נגדנו. יכלה לגדול בשמאל, ולהיות מלוטפת כמו צ'ינצ'ילה. הייתי דוברת מועצת ישע בזמן ההתנתקות, בזמן עמונה המדממת. כתוב לי על העור עד כמה שונאים אותנו. אבל היא רואה מעבר להסתה, שומעת מבעד לרצח האופי, מדלגת על עומרי מניב, מתעלמת מרביב דרוקר, ומחליטה להצטרף אלינו בהזדהות עם סל הערכים. כי קורצה מחומר של מנהיגים. נעדרת רגשנות. נקיית כפיים. יסודית. לומדת בטיל. חרוצה בטירוף. נשמרת מהטחת רפש ביריבים ונמנעת מרכילות. יודעת לכרות בריתות".

"רגע, איך קרה שמה שאנחנו מחפשים במנהיגים הן תכונות? מה עם סט הערכים שבשמו היא מפעילה את התכונות הללו? האם בעידן פרו-ביבי/ אנטי-ביבי אנחנו עוסקים רק בתכונות ובמידת ההתאמה לראשות ממשלה, ושוכחים שלרועה צריך להיות גם יעד?"

"אין היום מנהיגות *ימנית* בליכוד. לא לגבי שינויים במערכת המשפט, לא לגבי ביטחון (יעידו תושבי העוטף בדרום, תושבי גבול הצפון, הירושלמים ואנשי יו"ש), לא לגבי תפיסת ההתיישבות במרחבי ארץ ישראל, בנייה בירושלים, אכיפת החוק נוכח השתלטות בדואית על אדמות מדינה, ועוד ועוד. נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו עד כה, אך איננו ימני. אולי בסתר לבו הוא ימני; במעשיו הוא אינו מסגיר זאת."

"הטובה ביותר מבין הבאים אחרי נתניהו היא שרת המשפטים לשעבר. עמוד שדרה מבטון בכל הנוגע לביטחון, משפט, התיישבות. תפיסת העולם הימנית שלה לא מתנגשת בסולם ערכים חברתי. כשרת משפטים היא יישמה את המלצות דוח פלמור לגבי הישראלים יוצאי אתיופיה. מינתה שופטים יוצאי אתיופיה, מזרחיים, דתיים, אנשי פריפריה. חתומה על רשימת חוקים חברתיים חשובים."

"נמנעתי מלכתוב פוליטיקה בפייסבוק או בעיתון כבר כמה שנים. יש לי מה להפסיד מהפוסט הזה. כבר פחות אכפת לי. נשים איכותיות לא שרדו לאורך זמן בפוליטיקה הישראלית אבל היא כאן כדי להישאר.
כן, קצת רובוטית, קצת פחות סחבקית, אבל יש לה יותר מה לתת לנו מאשר מועמד אחר. כל מה שצריך זה לתת לה שלושים שניות ו-15 גרם פתק", סיכמה עמרוסי