הבחירות בתמונות: המתמודדים בוחרים

חברי כנסת, שרים ומועמדים מגיעים לבחור, אנחנו פה כדי לתעד. כל התמונות והרגעים הגדולים מיום הבחירות 2019 מועד ב'. הבחירות בתמונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/19 08:28 יז באלול התשעט

הבחירות בתמונות: המתמודדים בוחרים
צילום: יח"צ

בפעם השנייה השנה יום הבחירות פה, וכל המועמדים יגיעו לקלפיות להצביע, אך לא ישכחו להצטלם ולתעד.

10:20- שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' הגיע עם משפחתו להצביע בקלפי ביישובו.

צילום: הלל מאיר

10:15- שר החינוך הרב רפי פרץ, ורעייתו מיכל, יחד עם הנכדות הדסה ורחל, הצביעו כעת ביישוב נווה. בכניסתו לקלפי אמר ״אני לבוש חגיגי, יום הבחירות זהו יום חגיגי, זכות גדולה יש לנו לבחור במדינת ישראל היקרה לנו כל כך. על המאזניים היום זו השאלה איזו מדינה תהיה, מדינה חילונית פוסט ציונית או מדינה ימנית עם זהות יהודית, עם ערכים, עם נכונות להחיל ריבונות שטחי ארץ ישראל. תכנית טראמפ נמצאת באופק, לצערי הרב היא לא מבשרת טוב, אנחנו צריכים לעשות הכל בכדי שהממשלה הבאה תהיה ימנית, ציונית ושתפעל למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל." 

10:00- יושב ראש עוצמה יהודית, איתמר בן גביר יחד עם רעייתו אילה הצביע בקלפי בקרית ארבע: "אמנם אנשי ימינה לא מפסיקים להפיץ מסרונים מזוייפים ומפברקים שמות שכביכול לא תומכים בנו אך כל המערכת הפוליטית מבינה שנקודת המפתח היא עוצמה יהודית ואם ניכנס לכנסת יש ממשלת ימין"

צילום: יח"צ

9:50- שר החינוך לשעבר, נפתלי בנט, מראשי ״ימינה״ הצביע כעת סמוך לביתו ברעננה. ״בוקר טוב אזרחי ישראל, אני מבקש מכם בשמי, בשם איילת שקד, בשם כל מועמדי ימינה, להצביע טב בקלפי כי הבית בסכנה. אנחנו יכולים לנצח, צריך להקשיב ללב ולנשמה, ולשים בביטחון מלא את האותיות טב. אני אוהב אתכם מאוד״. 

בנט בקלפי

בנט בקלפיצילום: יח"צ

9:40- ח"כ גדעון סער מצביע עם בנו דוד בקלפי בתל אביב. 

צילום: יחצ

9:30- רא״ל (מיל׳) גבי אשכנזי (כחול לבן) הצביע הבוקר בקלפי בעיר כפר סבא: “אני קורא לכולם לממש את זכותם הדמוקרטית בכבוד בסובלנות וחשוב מכל - ללא אלימות. אנחנו קרובים מאוד לניצחון. אם הציבור יצא להצביע- נתעורר מחר ליום חדש. צאו להצביע!״

אשכנזי בקלפי

אשכנזי בקלפיצילום: אבישי פינקלשטיין

9:22- שר החוץ ישראל כ״ץ מצביע בכפר אחים, יחד עם נכדתו לירי שמצביעה בפעם הראשונה: ״אזרחי ישראל צאו להצביע ולהשפיע, יחד נמשיך לחזק את מדינת ישראל בכל התחומים׳׳. 

צילום: יח"צ

9:20- ייושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין הצביע בקלפי בהרצליה ביחד עם עם רעייתו. 

9:02- ח''כ אופיר סופר (ימינה) מימש את זכותו הדמוקרטית והצביע בקלפי בישוב טפחות שבגליל
"בוחרים טב- הפתק הבטוח לממשלה ימנית". 

צילום: יח"צ

8:40- שר הביטחון והרמטכ״ל לשעבר, ח״כ משה (בוגי) יעלון, (כחול לבן), הצביע בקלפי בקיבוץ גרופית.

צילום: יח"צ

8:30- יו״ר רשימת ימינה, איילת שקד הצביעה הבוקר עם בעלה אופיר בנם אורי ובתם שירה בבית קמחי בת"א: "אנחנו במלחמה, יש היום 30 אחוז מתלבטים בינינו לבין הליכוד. חייבים לעבוד קשה בקלפיות ולשכנע כל ימני לשים טב. המצב קשה מתקפת הגוועלד של נתניהו מנסה לפגוע בנו״

8:30- יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לפני ההצבעה בקלפי בנוקדים: "נקים ממשלה ללא החרדים. לא יהיו בחירות שלישיות. בטוח שלא יהיו 61 מנדטים לפיזור הכנסת".

צילום: יח"צ

8:30- יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני הגיע כעת לקלפי בבני ברק להצביע.

ח"כ גפני

ח"כ גפניצילום: יח"צ

8:20- יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי מצביע בקלפי בשכונת הר נוף בירושלים: "יש היום סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל. אני מוטרד מהשאננות והאדישות בציבור שלנו".

צילום: יח"צ

8:00- יושב ראש העבודה עמיר פרץ הגיע עם רעייתו לקלפי בעירו שדרות:  "זה קרב צמוד. כל קול יקבע. אם העבודה גשר חזקה תהיה חזקה - יהיה היום מהפך. אם העבודה גשר תהיה חלשה - נתניהו יקבל ממשלת חסינות. זה קרב צמוד, כל קול קובע. אני קורא למצביעי העבודה גשר לצאת להצביע ולהביא למהפך המיוחל".

עמיר פרץ ורעייתו

עמיר פרץ ורעייתוצילום: דוברות העבודה גשר

07:03- ח"כ מוטי יוגב (ימינה) השקים קום, והגיע להצביע בקלפי ביישובו דולב. יוגב יסייר ברחבי הארץ בכדי לעודד את המצביעים להצביע עבורו. בסוף היום נדע אם זה היה משתלם עבורו.  

צילום: יח"צ