שרה נתניהו פוגשת את נשות הציונות הדתית

נשות הציונות הדתית במפגש מרגש עם הגב' נתניהו במעון ראש הממשלה: "אין מקום להתכנס ולהתבדל במפלגה סקטוריאלית, מקומכן איתנו בליכוד - הבית של הציונות הדתית"

חדשות כיפה שירה זהבי, חדשות כיפה 13/09/19 09:39 יג באלול התשעט

שרה נתניהו פוגשת את נשות הציונות הדתית
נשות הציונות הדתית עם שרה נתניהו, צילום: יח"צ

אמש (ה') התכנסו כמאה נשים מהציונות הדתית בבית ראש הממשלה עם רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ועם ציפי חוטובלי סגנית שר החוץ וח"כ מטעם מפלגת הליכוד על מנת לחזק, לשמוע ולהשמיע. נתניהו סיפרה במפגש הנשי על האתגרים שאנו ניצבים בפניהם, במיוחד ערב הבחירות, ועל החשיבות של התלכדות סביב מפלגת הליכוד, החשיבות להצביע מחל והליכוד שתהיה המפלגה הגדולה ביותר.

שרה נתניהו וציפי חוטובלי

שרה נתניהו וציפי חוטובליצילום: יח"צ

בנוסף ציינה: "הליכוד הוא בהחלט הבית של הציונות הדתית, מפלגה המאחדת בתוכה את כלל עם ישראל, דתיים לצד חילונים, מתיישבים לצד עירוניים, עולים לצד ותיקים ועוד כהנה וכהנה. אין מקום להתבדל ולהתכנס במפלגה סקטוריאלית אלא לפרוץ ולהשפיע מתוך הליכוד. מקומכן איתנו בליכוד שהיא השדרה הרחבה של עם ישראל. המגזר הדתי הלאומי הוא מוביל, תורם, משפיע ומעורב ועל כן מקומכן איתנו. מעורבים עם כלל אזרחי ישראל. אם אתם רוצים שראש הממשלה, בעלי, בנימין נתניהו ימשיך לכהן בתפקידו אתן צריכות להצביע מחל. אין שני פתקים. מצביעים בפתק אחד מחל".

צילום: יח"צ


לקראת סוף האירוע ראש הממשלה שהיה באותה העת בסיור בדרום הפתיע את האורחות בשיחת וידאו, ופנה אליהן והסביר את החשיבות של ההצבעה לליכוד כדי שתהיה המפלגה הגדולה. 

נתניהו בשיחת וידאו

נתניהו בשיחת וידאוצילום: יח"צ