יוטיוב משיקה בארץ: מנוי ללא פרסומות

שירות פרימיום חדש של יוטיוב יאפשר שימוש באפליקציה ללא פרסומות, וגם כאשר מסך הסמארטפון נעול. כל הפרטים

חדשות כיפה שירה זהבי, חדשות כיפה 11/09/19 14:51 יא באלול התשעט

יוטיוב משיקה בארץ: מנוי ללא פרסומות
youtube, צילום: pexels (freestocks.org)

YouTube מצטרפת לאפליקציות שירותי הסטרימינג, ומשיקה היום בישראל את מנוי הפרימיום שלה שקיים כבר בארצות הברית קצת יותר משנה. הבשורה שמביא השירות החדש היא שהמנויים יוכלו להשתמש באפליקציית הסרטונים ללא פרסומות, והכי חשוב- גם תוך כדי שימוש באפליקציות אחרות במכשיר. בנוסף תנתן גם אפשרות הורדה של הסרטונים על מנת לצפות בהם גם ללא חיבור לאינטרנט, שירות שניתן גם בספוטיפיי לדוגמה.

בדומה לאפליקציות מוזיקה אחרות כמו ספוטיפיי או אפל מיוזיק, ביוטיוב יציעו המלצות לצפייה או להאזנה בהתאם לטעמו האישי של המשתמש, ונוסף לכך האפליקציה גם תוכל לזהות את מיקומו ותמליץ על רשימות השמעה בהתאם. למשל שירים המתאימים לדרך או לעבודה. המנויים לשירות יקבלו גם גישה ל YouTube Music, המיועד להאזנה למוזיקה ללא פרסומות. ויהיה בו גם פיצ'ר לאיתור שירים גם ללא השם המדויק של השיר או המבצע.

לאחר חודש התנסות בחינם, מנוי חודשי לשירות עולה 23.90 שקלים בחודש למשתמשי אנדרואיד ו-31.90 שקלים בחודש למשתמשי iOS (אייפון). ניתן גם לרכוש את שירות YouTube Music בלבד תמורת 19.90 שקלים בחודש למשתמשי אנדרואיד ו-27.90 שקלים בחודש למשתמשי iOS, או להשתמש בו בחינם – אך ההאזנה תלווה בפרסומות, ולא ניתן יהיה להאזין למוזיקה מבלי שהאפליקציה תהיה פתוחה או ללא חיבור לאינטרנט.