כותרות השבת: פיגוע דקירה בשומרון, הסלמה בדרום

רקטות נורו לעבר ישראל, חוליית מחבלים תקפה סיור צבאי בגבול עזה בעזרת מטען שהוטל מרחפן ואב ובנו נפצעו בפיגוע דקירה בעיירה פלסטינית

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/19 20:09 ז באלול התשעט

כותרות השבת: פיגוע דקירה בשומרון, הסלמה בדרום
צילום: עאבד רחים חאטיב, פלאש 90

המתיחות בגבול עזה מסלימה. היום (שבת) חוליית מחבלים ניסתה לתקוף סיור צבאי על גדר הגבול בעזה, בעזרת מטען שהוטל מרחפן. לא היו נפגעים בקרב החיילים, אך נגרם נזק לרכב צבאי. בעקבות מתקפת הרחפן, כלי טיס של צה"ל תקף עמדת חמאס.   

אמש (ו') סמוך לשעה 23:30, שוגרו חמש רקטות לעבר שדרות ויישובי האזור. שתי נשים לקו בחרדה. בתגובה למטח, צה"ל תקף באמצעות כלי טיס וטנק כמה מטרות צבאיות של חמאס בצפון רצועת עזה.

גם באיו"ש המתיחות הביטחונית נפיצה. פיגוע דקירה בשומרון התחרש כאשר ליבר פרץ (17) ואביו יוסף נדקרו בעיירה הפלסטינית עזון, בדרך לטיפול שיניים אצל רופא פלסטיני. האב סיפר כי החשוד, נער כבן 15, "שאל אותנו אם אנחנו יהודים - ודקר". הבן נפצע באורח בינוני, ומצבו של האב מוגדר קל.רופא השיניים נחלץ לעזור להם והתנפל על הנער הדוקר, שמאוחר יותר הסגיר את עצמו לרשות הפלסטינית. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן