חשש לזיהום במגבונים לחים 'לייף בייביז'

במשרד הבריאות הודיעו כי קיים חשש לזיהום במגבונים לחים לתינוקות מסוג "לייף בייביז - מגבונים לחים לתינוקות ללא בישום", הנמכרים ברשת סופר-פארם, וקוראים לציבור להפסיק להשתמש במוצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/19 10:47 ו באלול התשעט

חשש לזיהום במגבונים לחים 'לייף בייביז'
המוצר שלגביו יש חשש זיהום, צילום: משרד הבריאות

משתמשים במגבונים לחים? שימו לב והיזהרו: משרד הבריאות קורא לציבור להפסיק להשתמש במוצר "לייף בייביז - מגבונים לחים לתינוקות ללא בישום", שמיוצר עבור רשת סופר פארם ונמכר בסניפיה, בעקבות התגלות זיהום במוצר. מדובר בסדרת ייצור (אצווה בשפה המקצועית) מספר 4911. סדרת הייצור רשומה בדרך כלל בתחתית המוצר.

על פי הנתונים שפרסמו במשרד הבריאות, יוצרו למעלה מ-7,000 מארזים בסדרה. על פי רשת סופר-פארם, מתוכם רק כמה מאות כבר נמכרו לצרכנים. 

ממשרד הבריאות נמסר: "מדיווח שהתקבל במשרד עולה החשש כי באצווה (סדרת ייצור) של המגבונים התגלה זיהום וקיים חשש לבטיחות השימוש במגבונים. הודעה מתאימה נמסרה לנקודות המכירה וניתנה הנחייה להסרת אצווה זו מהמדפים. לקוחות אשר ברשותם מוצר מהאצווה הנ"ל מתבקשים להפסיק את השימוש במוצר.
הציבור מתבקש שלא לעשות שימוש באצווה זו, ולהחזיר את המוצרים לנקודות המכירה. למענה לשאלות נוספות או בירורים ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של חברת די.פי.אל בטלפון 1-800-801-515 ולשירות לקוחות סופר פארם 09-9725151".

מחברת לייף, מותג הבית של סופר-פארם, נמסר: "מדובר במגבונים במהדורה מוגבלת, אשר נמכרו במאות יחידות בודדות, ומכירות אצווה זו הופסקו עד להשלמת הבדיקה. אנו פועלים בשיתוף היצרנית, חברת ניאופארם, ומשרד הבריאות ומתנצלים על חוסר הנוחות. כל לקוח אשר מעוניין להחזיר את המוצר ו/או להחליפו מוזמן לגשת לסניף הנוח לו".