ראש הממשלה: "השגנו את כל יעדינו"

ראש הממשלה פתח היום את ישיבת הממשלה, ויצא בגינוי נגד החיזבאללה בעקבות האירועים בצפון: "פעלנו בשילוב של תקיפות ושיקול דעת"

חדשות כיפה שירה זהבי, חדשות כיפה 03/09/19 13:25 ג באלול התשעט

ראש הממשלה: "השגנו את כל יעדינו"
ראש הממשלה נתניהו, צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את ישיבת הממשלה היום (ג'), ויוצא בגינוי נגד תוקפנות החיזבאללה: "אני מברך על האמירות של שרי החוץ של בחריין ואיחוד האמירויות נגד תוקפנות חיזבאללה. הם גינו את אוזלת ידה של לבנון, שמאפשרת לארגון הטרור חיזבאללה לפעול משטחה נגד ישראל. זה נשמע כמו ימות המשיח, אבל זה מראה על שינוי יסודי שמתרחש במזרח התיכון. גם העולם הערבי מבין שהתוקפנות האיראנית מסכנת לא רק את ישראל אלא גם את האזור כולו. אני קורא למדינות נוספות להתייצב אל מול התוקפנות של איראן וגרורותיה".  

נתניהו התייחס גם להסלמה בצפון מתחילת השבוע, ואמר: "אנחנו עברנו מספר ימים מתוחים בהרבה גזרות. היינו יכולים לפתוח את השבוע הזה בדרך אחרת לגמרי אבל אנחנו פעלנו בשילוב של תקיפות ושיקול דעת, והשגנו את כל יעדינו.

"אני הגדרתי לצה״ל ולגופי הביטחון שלושה יעדים מרכזיים בסדר העדיפות הבא; קודם כל, לעצור ולמנוע את הגרעין האיראני. הדבר השני, למנוע מאיראן לספק לאויבינו ולגרורותיה, כמו חיזבאללה ואחרים, נשק מדויק שמסכן אותנו. והדבר השלישי, למנוע התבססות של איראן וגרורותיה בגבולנו. אנחנו פועלים למעשה אל מול כל היעדים הללו, חלק בצורה גלויה וחלק ניכר גם בצורה לא גלויה. אנחנו נחושים לשמור על ביטחון ישראל".