רכבות נחסמו בהפגנות הנכים, עומסים כבדים בתחנות

ארגוני הנכים חסמו את מסילת הרכבת באזור שפיים, מה שגרם לשיבושים בתנועת הרכבות ולעומסים כבדים בתחנות הרכבת, ביום הראשון ללימודים. גם לאחר חזרת הרכבות לתנועה מלאה נרשמים שיבושים רבים ועומסים

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 01/09/19 09:22 א באלול התשעט

רכבות נחסמו בהפגנות הנכים, עומסים כבדים בתחנות
רכבת ישראל. ארכיון, צילום: Hadas Parush/Flash90

בלאגן ברכבת. הבוקר (א') חסמו פעילי ארגון הנכים "הנכים הופכים לפנתרים", המוחים על היחס כלפי הנכים בישראל, את מסילת הרכבת בסמוך לשפיים, במסילת החוף. החסימה עצמה לא נמשכה זמן רב, ולאחר מכן פונתה, אך גרמה לשיבושים קשים בתנועת הרכבות, ולעומסים כבדים בתחנות באזור.

תנועת הרכבות חזרה לשגרה, אך ברכבת ישראל מעריכים כי השיבושים בתנועת הרכבות יימשכו לאורך כל היום, עקב העיכובים שנגרמו, והעובדה כי מדובר ביום א', המקביל לפתיחת שנת הלימודים ולפתיחת השנה גם בישיבות הרבות ברחבי הארץ.

שר התחבורה סמוטריץ' כתב בטוויטר כי "המשטרה פינתה את המסילה. הרכבת נערכת לחדש את הרכבות. לאירוע הזה עוד יהיו השפעות בשעות הקרובות. בכדי לתגבר חלופות הוזמנו אוטובוסים לתחנות: 5 בנימינה 5 נתניה 5 סבידור בנוסף, מבצעים תגבור תח"צ מבנימינה ומנתניה. משתדלים למזער נזקים. תודה להנהלת הרכבת והרשות הארצית לתח"צ". קודם לכן קרא סמוטריץ' למשטרה לפנות את המפגינים מהמסילה.