שקד תוקפת את נתניהו: "בגללך לא יהיה רוב לגוש הימין"

יו"ר ימינה משיבה להתקפות של ראש הממשלה על מפלגתה, ומוסיפה עקיצה: "במקומך הייתי משתמשת באיזמל בעיקר כדי להחזיר לגוש הימין את המנדטים שאבדת לליברמן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/19 20:49 ל באב התשעט

שקד תוקפת את נתניהו: "בגללך לא יהיה רוב לגוש הימין"
תחליף אותו בעתיד? שקד ונתניהו, צילום: פלאש 90. איזק הררי

לאחר שראש הממשלה נתניהו תקף את ראשי מפלגת ימינה אמש במהלך שידור חי בפייסבוק שלו, יו"ר ימינה,איילת שקד, משיבה מלחמה: "אני קוראת לנתניהו לחדול מיד מהקמפיין נגד ימינה ולהתמקד בהגדלת הגוש. התקפתו נגדנו מנעה מהימין לקבל רוב של 61. נתניהו אל תחזור על אותה שגיאה".

עוד הוסיפה שקד "אני קוראת לנתניהו לחדול מיד מהקמפיין נגד ימינה ולהתמקד בהגדלת הגוש. ההתקפה של נתניהו נגדנו בבחירות הקודמות מנעה מהימין לקבל רוב של 61. נתניהו- אל תחזור על אותה שגיאה". אגב נתניהו, במקומך הייתי משתמשת באיזמל בעיקר כדי להחזיר לגוש הימין את המנדטים שאבדת לליברמן"

ביום שישי ראש הממשלה אמר כי "יש גם את המפלגה של סמוטריץ׳ ושקד – שצריך להוציא מהם באיזמל איזו המלצה על נתניהו לבחירות. טוב, שניים מהם כבר היו בברית אחים עם לפיד, ולך תדע מה יעשו הפעם. אבל למה להגיע לזה?".

"מי שרוצה אותי ראש ממשלה ומי שרוצה ממשלת ימין צריך להצביע ליכוד. זה לא משנה אם הם יקבלו 8 מנדטים או 10" הבהיר נתניהו. "אני מכבד את אורית סטרוק, אבל יותר חשוב שאני ארכיב ממשלת ימין ונמנע ממשלת שמאל".