איגוד רבני קהילות השיק את הקו האדום "שמים קו אדום ליהדתה"

לאחר הקו שהשיקו חברי המחנה הדמוקרטי , הערב השיקו באיגוד רבני קהילות את הקו האדום שלהם וזאת. הרב אליהו: " יש כאלו שמחרחרים מלחמות ומנסים לפלג את החברה הישראלית בכדי לקושש קולות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/19 21:51 כז באב התשעט

איגוד רבני קהילות השיק את הקו האדום "שמים קו אדום ליהדתה"
צילום: ללא

בעקבות השקת הקו האדום של המחנה הדמוקרטי, איגוד רבני קהילות השיק את "הקו האדום" שלהם שמעודד הדתה. הקו נועד לתת מענה לתלמידים ותלמידות, הורים ואנשי חינוך המעוניינים ביהדתה ומחפשים עוד לימודי יהדות וחיזוק המורשת של עם ישראל.

יו"ר איגוד רבני קהילות, הרב עמיחי אליהו:"מדי יום אנו עדים להתגברות השנאה של קומץ קטן בשמאל ובראשם יו"ר המחנה הדמוקרטי ניצן הורוביץ, שמחרחרים מלחמות ומנסים לפלג את החברה הישראלית בכדי לקושש קולות. צר לי לאכזב אותו ואת חבריו כי רוב הציבור החילוני אוהב ורוצה יהדות"

עוד הוסיף אליהו: "הורוביץ ושות התבלבלו, עם ישראל לא רוצה הדתה אלא יהדתה. העם רוצה ללמוד ולשמור על המסורת היהודית ואנו באיגוד אומרים בקול חד וברור, נקים עוד קהילות המתבססות על הציבור החילוני המסורתי וזאת כי הם מחפשים את הבית ולא מחפשים מחנה דמוקרטי שבא לסכסך"
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן