"גזען", "חשוך" ו-"חוצפן": ניצן הורוביץ במתקפה על הרב דוב ליאור

יו"ר המחנה הדמוקרטי לא נח. אחרי שתקף את הרב אלי סדן, ממשיך הורוביץ ותוקף עכשיו את רב קריית ארבע לשעבר בכך שהוא חתום על "ספרים אלימים" לטענתו. בן גביר: "כל פעם מתגלה שדווקא המחנה שדוגל בדמוקרטיה, מנסה לסתום את פיותיהם של מי שלא חושב כמוהו"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 27/08/19 16:33 כו באב התשעט

"גזען", "חשוך" ו-"חוצפן": ניצן הורוביץ במתקפה על הרב דוב ליאור
הרב דב ליאור, חתום על המכתב, צילום: פלאש 90

יו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ ממשיך לתקוף את רבני הציונות הדתית - הפעם בחר הורוביץ להאשים את הרב דוב ליאור ולהציגו כגזען שחתום על ספרים אלימים.

הורוביץ מקפיד לא לכנות את הרב ליאור כרב וכתב בפוסט בדף הפייסבוק שלו: "ה"רב" דב ליאור, אתה לא תקבע בשביל אף אישה אם יש לה או אין לה זכות לבצע הפלה". הורוביץ ממשיך וכותב: "ה"רב" הזה שלח היום בבוקר מכתב לראש הממשלה, וקרא לו לשמור על "קדושת הצבא", ולהילחם בזכות של חיילות לבצע הפלות. חוצפן".

יו"ר המחנה הדמוקרטי טוען כי הרב דוב ליאור הוא הרב של קריית ארבע. עובדה שאינה נכונה כבר כמה שנים. "הרב דב ליאור מרוויח 20,000 ש"ח כל חודש מהכיס שלנו, שתוקף את חיילות צה"ל, לחתום על ספרים גזעניים ואלימים, ותומך במפלגת הכהניסטים "עוצמה יהודית". "זה האיש שמרגיש בנוח לפנות אל נתניהו באופן אישי. כי נתניהו מוכר את המדינה לרבנים האלה, ולבובות שלהם - שקד וסמוטריץ', כדי להוציא את עצמו מהכלא".

"אנחנו נעצור אותו", אומר הורוביץ. "רק המחנה הדמוקרטי ילחם באומץ ברבנים החשוכים ובבובות שלהם, וישמור על השוויון והחופש של ישראלים וישראליות - גם בצה"ל, וגם בכל מקום אחר".

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, הגיב לדבריו של ניצן הורביץ ואמר: "כל פעם מתגלה מחדש שדווקא המחנה שדוגל בדמוקרטיה, מנסה לסתום פעם אחר פעם את פיותיהם של כל מי שלא חושב כמוהו. תפקידיהם של הרבנים הם להורות הלכה לפי מה שהתורה מצווה, ולא לפי מה שפוליטקאים שונים מנסים להכתיב להם. כך עושה גם הרב ליאור, אומר את דעת התורה כמו שהיא ונלחם על מנת שתהיה לנו פה יהודית ודמוקרטית. הרב דוב ליאור הוא מחשובי רבני הציונות הדתית, ויש לנו את הזכות הגדולה לקבל את תמיכתו של אחד מגדולי הדור של ימינו לקראת הבחירות הקרובות".

כזכור, מוקדם יותר היום (ג') תקף הורוביץ את ראש מכינת עלי, הרב אלי סדן ואמר כי "את שיעורי הגזענות והמיזוגניה שלו, הרב אלי סדן מעביר על חשבון המדינה. כן, רק ב-3 השנים האחרונות המדינה העבירה למכינה שלו יותר מ-10 מיליון ש"ח מהכיס שלי ושלכם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן