האירוע בחיפה לא יתקיים במימון פרטי: "מתעמרים בנו"

על אף הניסיונות לקיים את ההופעה של מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ במימון פרטי, ולא במימון העירייה, הבוקר הודיעו המארגנים באופן סופי כי האירוע לא יתקיים: "הנהלת מרכז הקונגרסים חיפה החליטה להתעמר במגזר החרדי", אמרו

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 26/08/19 10:06 כה באב התשעט

האירוע בחיפה לא יתקיים במימון פרטי: "מתעמרים בנו"
האירוע בעפולה שהתקיים בהפרדה, צילום: יחצ

סופית: ההופעה בחיפה שיועדה לגברים בלבד - לא תתקיים. לאחר שבית המשפט בחיפה הודיע אמש כי העירייה לא תוכל לקיים את האירוע, ההופעה של הזמרים החסידיים מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ, שתוכננה להתקיים הערב ויועדה לגברים בלבד, ניסו המארגנים לקיים את האירוע במימון פרטי, אך לבסוף התקבלה ההחלטה על ביטולו.

מפיק האירוע בחיפה, שלום וגשל, אמר בהודעה לתקשורת: "למרות הצעת השופט שנבצע את האירוע במימון פרטי, החליטה הנהלת מרכז הקונגרסים חיפה להתעמר במגזר החרדי ובציבור רוכשי הכרטיסים, ולא לאפשר את קיום האירוע גם במימון פרטי".

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה אמש את טענת העירייה כי "קיום אירוע לגברים בלבד אינו הפרדה בכפייה, אלא וולונטרית". ונענה לעתירת שדולת הנשים לבטל את קיום האירוע במימון ציבורי. כזכור, לפני כשבוע התקיימה הופעתו של הזמר מוטי שטיינמץ בעפולה, בהפרדה ועם מחיצה, לאחר שבית המשפט אסר בתחילה על קיומה, ולאחר מכן שינה את החלטתו.