שקד: "סיפורה של הציונות הדתית רחוק מאיך שחלקים בתקשורת מציירים אותה"

עם צאת השבת, יו"ר ימינה ספדה לרינה שנרב, שנרצחה בפיגוע הרצחני בדולב "ילדה מתוקה ממגזר נפלא שנרתם בכל מאודו למען העם הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/19 21:01 כג באב התשעט

שקד: "סיפורה של הציונות הדתית רחוק מאיך שחלקים בתקשורת מציירים אותה"
הציבור רוצה אותה. הרב פרץ יאפשר? שקד, צילום: פלאש 90

איילת שקד, יו"ר ימינה, התייחסה לפיגוע הרצחני בדולב בדף הפייסבוק שלה, וספדה לרינה שנרב, שנרצחה בפיגוע הקשה במהלך טיול עם אביה ואחיה למעיין סמוך ליישוב דולב. 

"90 שנה בדיוק אחרי מאורעות תרפ"ט, רצחו ערבים נערה יהודיה, שירדה לרחוץ במעיין עם אביה. הייתה ילדה ואיננה עוד", כך כתבה שקד. 

עוד הוסיפה יו"ר ימינה: "רינה שנרב, שאביה הגדיר אותה באצילות כהרוגה של מלכות, בחרה להדריך רחוק מהבית בסניף של עולים ומשפחות מצוקה, כדי להרבות חסד. ילדה מתוקה ממגזר נפלא שנרתם בכל מאודו למען העם הזה.  זה לא סוד שאני מחוברת בהוויתי העמוקה ביותר לציונות הדתית, זהו קשר שהוא מעבר למילים. מבחינתי לעמוד ולייצג את הציבור היקר הזה, לדעת שהם ביקשו אותי להיות חלק מהנהגתם למרות שלא גדלתי כאחת מהם, זו זכות גדולה ואחריות מיוחדת". 

שקד פיארה גם את המגזר הציוני דתי, שספג הרוגים רבים : "אני רואה כעת את כאבם המאופק של בני משפחת שורק ואת משפחת שנרב הנפלאה, שומעת את סיפורם ויודעת כמה רחוק הוא סיפור המתיישבים וסיפורה של הציונות הדתית, מאיך שחלקים בתקשורת מציירים אותה. כמה אהבת אדם יש במגזר הזה. כמה חסד. כמה עוצמה. ובימים האלה למרבה הצער- גם כמה כאב"