נשיא המדינה: "זו מתקפה שפלה על אנשי אמת וחסד"

הנשיא ריבלין התייחס לפיגוע הבוקר בו נרצחה רינה שנרב: "נפעל מול הטרור בזרוע חזקה וללא פשרות". ראש העיר לוד: "הטרור לא ינצח, בשום מקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/19 13:17 כב באב התשעט

נשיא המדינה: "זו מתקפה שפלה על אנשי אמת וחסד"
נשיא המדינה ריבלין, צילום: פלאש 90

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס היום (ו), לפיגוע שאירע הבוקר בבנימין, ואמר: "כואב ומזועזע מהבשורה האיומה על רציחתה של רינה הי״ד במתקפת הטרור הבוקר. ליבי עם משפחת שנרב בשעתה הקשה ואני נושא תפילה לשלומם של הרב איתן ובנו דביר.
זו מתקפה שפלה על אנשי אמת וחסד, החיים את חייהם בנועם ובדרכי שלום ומאירים בדרכם את חיינו פה בפועלם למען העם והארץ. 
תחזקנה ידיהם של אנשי הרפואה, החילוץ וההצלה אשר הגישו סיוע מהיר ומציל חיים במקום, ושל כוחות צה"ל וכוחות הביטחון הדולקים אחר המחבלים ומסייעיהם. לא נשקוט עד אשר נמצה את הדין עם כל אחד ואחד מהם ונפעל מול הטרור בזרוע חזקה וללא פשרות."

ההלוויה של רינה שנרב הי"ד - בת ה-17 מהפיגוע מרכז בסמוך לדולב. תצא בשעה 15:30 בבית העלמין החדש בלוד. אביה ואחיה נפצעו באורח קשה, ומאושפזים בבית החולים. בני המשפחה נפגעו ממטען שהתפוצץ בקרבתם, כשטרם ברור האם הושלך מרכב המחבלים או הוטמן במקום מראש.

ראש העיר לוד יאיר רביבו: "העיר לוד מרכינה ראש. שבת שחורה על עם ישראל ועל העיר לוד. תושבי לוד כולם כואבים על הירצחה בפיגוע של רינה שנרב הי"ד, נערה מקסימה שכל עתידה היה לפניה. אני מאחל רפואה שלמה לבני המשפחה הפצועים, הרב איתן ובנו דביר יבדל"א, ומקווה לתפיסה מהירה של המרצחים. 
שוב יום שישי, שוב טרור באתר בו נרצח לפני ארבע שנים, תושב העיר דני גונן הי"ד.
עיריית לוד בראשותי תעשה הכל כדי לתמוך במשפחה ברגעים קשים אלה. מדובר במשפחה ציונית וחלוצית, שתורמת רבות לעיר לוד ותמשיך להיות בלבנו. גם בעתיד.
אני גאה להיות בן לציונות הדתית, אלה שרואים את המדינה וקידומה לפני כל אינטרס אישי, חלוציות במיטבה - במרכז הארץ, ביהודה ובשומרון. הטרור לא ינצח, בשום מקום.
הרצח הנתעב רק מחדד בנו את ההכרה להתחזק באמונה, ולא לאפשר לרוצחים לפגוע באמונה של העם היהודי, לערער את האמונה בצדקת הדרך, שאנחנו שייכים לארץ הזאת ושהארץ הזאת שייכת לנו.
תשובתנו לטרור מאז ומתמיד, הייתה ותמשיך להיות לסרב להיכנע לפחד, לחזק את רוחנו, להיאחז בארצנו ולהשתרש עמוק באדמת מולדתנו.
היום נלווה את רינה למנוחות בשעה 15:30 בבית העלמין החדש בלוד.
תהא נשמתה של רינה הי"ד צרורה בצרור החיים, אמן".