"צר לי שהמינוי היה מלווה בסערה". מפמ"רית התנ"ך החדשה בתגובה ראשונה

ד"ר איילת סיידלר הודתה על המינוי: "אשתדל להוביל לגידול אוהבי תורה". צוות המדרשה בבר אילן, בראשות הרב יעקב אריאל, פרסמו ברכה לרגל המינוי, וגם שר החינוך הרב פרץ בירך: "אין ראויה מאיילת לשאת בתפקיד החשוב הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/19 11:20 כ באב התשעט

"צר לי שהמינוי היה מלווה בסערה". מפמ"רית התנ"ך החדשה בתגובה ראשונה
משרד החינוך, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לאחר מינויה של ד"ר איילת סיידלר לתפקיד מפמ"רית התנ"ך של החינוך הממלכתי דתי, על אף התנגדותם של גורמים המזוהים עם הזרם החרד"לי במגזר, ח"כים ואנשי ציבור בירכו על המינוי.

ד"ר איילת סיידלר עצמה הודתה על המינוי: "אני מודה לקב"ה שזיכה אותי למלא שליחות חשובה של מפמ"ר תנ"ך בחמ"ד, ומתפללת שאזכה להיות שליחה נאמנה. צר לי שהמינוי היה מלווה בסערה ציבורית. אני מודה לכל מי שתמך בי ובמשפחתי, סייע ועודד בימים לא פשוטים. 
תודתי למפמ"ר היוצא הרב יהודה טרופר על עבודתו המסורה. בשותפות עם מורי התנ"ך, מדריכי התנ"ך ושאר העוסקים במלאכה אשתדל להמשיך ולהוביל את הוראת התנ"ך בחמ"ד לגידול דור של אוהבי תורה ולומדי תורה לשמה".

איילת סיידלר

איילת סיידלרצילום: יואב לוי

שר החינוך הרב רפי פרץ בירך ואמר כי "הועדה המקצועית במשרד החינוך קבעה כי ד״ר איילת סיידלר היא מפמ״רית תנ״ך החדשה בחמ״ד. כמו שקבעה הועדה, אין ראויה מאיילת לשאת בתפקיד החשוב הזה. אני מברך אותה שתעלה ותצליח ותוביל את לימודי התנ״ך קדימה. 
התנ״ך הוא ספר הספרים שלנו ואחריות גדולה מוטלת על כתפו של מפקח המקצוע, ויותר מכך זו זכות גדולה לעשות זאת. 
בהצלחה!"

גם ח"כ מוטי יוגב הצטרף לברכות וכתב: "‏ברכות לרב רפי, לצוות, למשרד החינוך ולעם ישראל, על בחירת ד"ר איילת סיידלר למפמ"רית תנ"ך וברכות הצלחה לאיילת.
בע"ה עם ישראל בתקופת הרב רפי כשר והמפמרי"ת החדשה, יאהב וילמד יותר, את ספר הספרים שהאיר, מאיר ויאיר, לנו ולעולם כולו, ממסריו האמוניים והערכיים, עד מימוש חזון אחרית הימים".

צוות המכון הגבוה לתורה באוניברסיטת בר אילן, בו מלמדת סיידלר, בראשות הרב יעקב אריאל, לשעבר רב העיר רמת גן, בירכו באריכות על המינוי:

מכתב הברכה של אוניברסיטת בר אילן

מכתב הברכה של אוניברסיטת בר אילןצילום: ללא

גם יו"ר 'ימינה', איילת שקד הצטרפה לברכות וכתבה "בהצלחה!", בטוויטר.