קורצים לשמאלנים: קמפיין הרשימה המשותפת - בשפה העברית

הרשימה המשותפת חשפה הערב את קמפיין הבחירות שלה שיהיה בעברית

חדשות כיפה שירה זהבי, חדשות כיפה 20/08/19 22:02 יט באב התשעט

קורצים לשמאלנים: קמפיין הרשימה המשותפת - בשפה העברית
איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

הרשימה המשותפת השיקה הערב (ג') את קמפיין הבחירות שלה. באירוע ההשקה נחשפה הסיסמה שתוביל את קמפיין הבחירות, ותהיה בשפה העברית: "מאבק משותף. עתיד משותף״. הרשימה המשותפת קוראת לשותפות עם הציבור היהודי, ומבהירה כי מדובר באלטרנטיבה הדמוקרטית והצודקת ביותר. ברשימה מקווים לבין מנדט אחד לשניים שיגיעו מבוחרים יהודים.

אירוע ההשקה נערך בדרום תל אביב, בהשתתפות מועמדים מארבע המפלגות המרכיבות את הרשימה ופעילים ערבים ויהודים מרחבי הארץ.

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, אמר: "מדברים על ליברמן כלשון המאזניים, בלי האזרחים הערבים והיהודים הדמוקרטיים לא יהיה שינוי במדינה. כדי שיהיה אפשר להחליף את השלטון, צריך שהאזרחים הערבים יצביעו ביותר מ-65%. ממשלת הימין יכולה להתקיים בלעדינו אבל לא יהיה תחליף לממשלת הימין בלי הכוח שלנו. החלטות הכיבוש, הגזענות והמלחמה פוסחות מעלינו, אבל לא יהיה שלום אמיתי, שוויון, דמוקרטיה וצדק חברתי אמיתי בלי המשקל שלנו."

ח"כ עופר כסיף (חד"ש ברשימה המשותפת) אמר: "נתניהו אמר פעם שהוא עוסק בחיים עצמם. אבל בשבילו החיים עצמם זה לא מערכת החינוך השוקעת שהופכת פחות ופחות נגישה, והחיים עצמם הם לא מערכת הבריאות הקורסת, ולא המאבק בגזענות. החיים עצמם עבור הימין הפשיסטי זה להכביד עוד את הכיבוש, להרחיב ולהעמיק התנחלויות, לחזק את המצור על גטו עזה ולירות בחפים מפשע. 
אנחנו הכי רחוקים מהימין - אנחנו ניאבק נגד הכיבוש ולמען שלום צודק, ניאבק על מערכת הבריאות, על מערכת החינוך, עבור כל הציבורים המוחלשים. הדרך לצדק חברתי עוברת בסיום הכיבוש, בזכות השיבה ובשותפות בין כל בנות ובני הארץ הזאת."