הרב רפי פרץ: תלמידי מערכת החינוך יגיעו לקבר יוסף

במסגרת תכנית הטיולים החדשה של משרד החינוך אותה מוביל שר החינוך הרב רפי פרץ יגיעו התלמידים לאתרים רבים ביהודה ושומרון שלא אושרו להגעה קודם לכן

חדשות כיפה שירה זהבי, חדשות כיפה 20/08/19 21:32 יט באב התשעט

הרב רפי פרץ: תלמידי מערכת החינוך יגיעו לקבר יוסף
חייל מאבטח מתפללים בקבר יוסף, צילום: דובר צה"ל

שר החינוך הרב רפי פרץ מוביל תכנית טיולים חדשה במערכת החינוך, כך פורסם בחדשות 13. במסגרת התכנית תלמידי מערכת החינוך יוכלו לטייל בקבר יוסף שבעיר שכם. תכנית הטיולים החדשה כוללת אתרים רבים ביהודה ושומרון שעד כה לא אושרו לבתי הספר, ובין השאר גם נחל שילה והר חרשה.

שי אלון ראש מועצת בית אל מסר בתגובה: "אני מברך את שר החינוך הרב רפי פרץ, זו בשורה מצוינת עבור תלמידי ישראל. תכנית הטיולים החדשה של מערכת החינוך תחשוף את התלמידים להיסטוריה היהודית הענפה במקום. יום אחר יום אנחנו מוצאים ברגבי האדמה הזו את ההיסטוריה שלנו, את השורשים שלנו ומגלים את המקומות שבהם גדלו אבות אבותינו".

המחנה הדמוקרטי גם הוא הגיב לתכנית הטיולים החדשה של משרד החינוך: "מדינת ישראל מעבירה מיליונים מכספי המיסים של אזרחי ישראל לעמותות שמקדמות את תורת כהנא הגזענית ואת הקמת בית מקדש שלישי במדינת הלכה, בה נשים ישארו בבית ולהט"בים יסקלו ברחובות. אלו כבר לא קבוצת שוליים אלא השקעות של המדינה שנכנסות לתוך מערכת החינוך. אזרחי ואזרחיות המדינה חייבים לצאת ב-17 בספטמבר ולהצביע בעד הדמוקרטיה ונגד מדינת הלכה בחסות נתניהו".